Prolog *

 
-Here! sa hon och gav mig ett blått armband
-thanks, savored jag och satte mig på de,
 
-we'll meet again right? frågade hon och satte på sin
-yeah, svarade jag och log
-pinky promise?? sa hon och gav mig hennes lillfingret
-pinky-promise.
 
_____ we gotta go! ropade hennes föräldrar
im comming! svarade hon och log ett smått leende mot mig, hon släppte sitt finger och vinkade mot mig sen försvann hon.
 
Sista gångs jag såg henne, minns varken hennes namn, eller ansikte du kanske tycker de är löjligt men jag ska hitta henne igen vad som än krävs. 
 
-Niall, buddy wakeee upppp! sa en röst och skakade på mig
-huh what?? svarade jag och öppnade mina ögon och såg Louis ansikte över mitt.
-You had that dream again, didn't you? frågade han och tittade på mig
-What no..svarade jag och satte mig upp och började gnugga mina ögon
-Don't lie Ni , sa Liam 
-fine, yes i had a dream about her so what..svarade jag
 
-you have been having dreams about this girl since u put that bracelet on your wrist, sa Harry och tittade på mig

-you really think that you can find this girl? who knows she maybe lives across the world or something, Forsatte Zayn 
 
I don't care, I'm will find her no matter what, svarade jag och précis när Liam skull svara så mom våran manager in och började snacka om kvällens konsert.
 
Jag bryr mig inte om vad killarna säger, jag hade bara träffat den här tjejen några gånger när jag var liten vi lekte ihop och dessutom lovade jag henne att vi skulle träffas igen, hon var på nått sätt speciell därför måste jag hitta henne.
 

ska jag forsätta på den här? kommentera tack! 
och ja ajg tog bort min förra novell för asså jag kunde inte bara forsätta på den :)
x ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte bra början! <3 ;)

Svar: åh tack!! :)
onedfanfic.webblogg.se

2014-02-22 @ 12:50:10
URL: http://pennie.devote.se
Postat av: Jennifer

Jätte bra början! <3 ;)

2014-02-22 @ 12:51:08
URL: http://pennie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0