When you least expect it ~ Chapter 9

-Soo see ya sonner huh? frågade jag och och gick baklänges mot dörren från skolan
-yeahh! have fun with Niall! retades Lucy och jag lipade tillbaks men råkade snubbla på nåt och rammlade bak emn n¨n hann fånga mig..
-DES! skrek tjejerna

-got ya! sa han med en irlänsk-dialekt
-heyy, sa jag och ställde mig upp och vände mig och och kysste honom framför tjejerna.
-im okeey! byee sa ajg och vinkade mot de och jag och Niall gick.
-i forgot to thank you, sa jag och vi gick mot hans bil
-no problem babe, ready for the date? frågade han och startade bilen
-yeahh ofcoursee? sa jag och log och han började köra.

-okey soo where almost here so take this on you sa han och gav mig en ögonbindel
-why? frågade jag han
-it's a suprisee and you trust me right? sa han
-finee, sa jag och satte på mig ögonbindeln

-okeey, so we're here, wait, sa han och man hörde hur han gick ur bilen och öppnade dörren åt mig och hjälpte mig ner från bilen.

-Niall is soo sweet too her! sa jag till de andra
-well...he dosen't know that she's just bluffs you know? sa Nath
-i think she's in love...for real..sa jag
-she can't we had a deal you know? and he's a loser anyway. savarade hon
-you don't know him? sa jag
-well whatever? it's still a deal , sa hon och gick iväg och Zoe gick efter henne.
-are you comming? frågade Nath
-nahh, gotta wait for Lou see you 2 at Des insted? sa jag
-okey byee, sa hon och de båda gick iväg och då kom Louis och kramade om mig bakirfån

-Hi sweetheart! what was that? frågade han och pussade mig på kinden
-We where just talking...about stuff..svarade jag

Jag tog tag i hennes hand och ledde henne in till en bit av en stor äng där jag hade planerat en picknic åt henne och det var våran första "date" ville jag göra nåt specielt åt henne.

-Are we there soon? frågade hon
-wait...svarade jag och gick en till bit
-Stand here? sa jag och släppte hennes hand och drog sakta av ögonbindel.
-omg...Niall? sa hon och höll för munnen
-is it to much? frågade jag henne
-no...it's not! it's perfect and i love it thankss! sa hon och tog sina armar om min hals och log mot mig.
-you deserve it, sa jag och höll om hennes midja
-awwee, should we start eat? frågade hon och drog ner mig så vi båda satte oss på filten.

-Des loook! sa ajg coh hon vände sig om och jag tog en bild
-Niaalll! skrke hon och tog kameran
-whatt? frågade jag coh skrattade
*KLICK*
-i like this pic, sa hon och började skratta
-delete it!
-or what? frågade hon
-or....i will never ever kiss you again! sa jag
-pftt...sureee! sa hon och lipade mot mig
-Watch me! sa ajg coh vände mig om och satte mina armar i kors

-okeey! im soorrry, im gonna delete it, sa hon till slut
-kneww it! sa jag coh vände mitt huvud över axeln och log
-now i deserve's a kiss, sa hon
-here, sa jag coh gav henne en ros
-awwwwee! to mee? frågade hon
-no to the monky behind you? whta do you think? frågade jag och hon började skratta

-Come here! sa jag och drog henne intill mig
-i can hear you're heartbeats..sa hon
-it's beating fast right?
-yeah, why? frågade hon
-it's beacuse you're here, sa jag
-niall? frågade hon mig
-yeah?
-i love you, sa hon och tittade upp
-Destiny..i love you to, sa jag och hon kysste mig lätt på läpparna.


Heyy allaaa underbara läsare!  här får ni ett kapitel bra va? ett ganska långt oxå hoppas ni gillade den, satt ganska länge med den :3 KOMMENTERA puzzzz! xIda 


Kommentarer
Postat av: Anonym

superbra!!! ;)

2013-03-02 @ 15:12:48
Postat av: Denise

Jag tycker fett synd om Niall, haha. Men den är jätte bra! :D

2013-03-03 @ 15:19:10
URL: http://deniisehauser.blogg.se
Postat av: Anonym

Aww Nialler :)) Hoppas bara inte hon dumpar honom :o

2013-03-03 @ 18:03:21
Postat av: Ida

Ny läsare.
Men din del var grym! NU LÄNGTAR JAG TILL NÄSTA!
Kram xx

2013-03-10 @ 19:16:45
URL: http://thelovestorie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0