When you least expect it ~ Chapter 18



-Do you have lou's number? frågade Jah Lucy medans jag fixade sminket.
-uh...yeahh, why? frågade hon och satte sig upp på sängen
-can u ask him about Harry's number? sa jag
-sure, but don't you already have it? frågade hon och jag kunde se i spegeln när hon tog upp sin mobil.
-eh..i forgot to ask him, sa ajg och log lite, när jag hörde att min mobil pep till
-That was quick. sa jag coh skrattade lite och tog upp den, och som jag täntke så var det ett nummer jag inte hade i kontakter.

"Hey! it's Harry, can you send me the adress so i can come and get you? x "

"Hi, yeah sure it's............. :D xx"

svarade jag och sparade han i mina kontakter.

-Ey! Lucy no need! he text'ed me , sa jag coh surrade stolen och log
-oki doki! Someone is in LOOOOVEEEEE! sa hon och flinade stort
-noooo! svarade jag coh himllade med ögonen
-admit it! you LIKEEEE Harrryyyy! sa hon och slängde en kudde på mig.
-Gasshhh! sa jag coh slängde tillbaka kudden på henne
-omg...We can gooo on a double dateee!? skrek hon coh började hoppa på sängen
-Sick...mummlade jag och snurrade stolen tillbaka och jag började ta på lite mascara.

4 Timmar senare.

From: Harry
im outside (: x

jag fick lite panik och skyndade mig ner med Lucy bakom mig
-do i look finee? frågade jag lite uppjagande
-you look beautiful and SEXYYY! sa hon och jag började garva

*KNACK* KNACK*

jag gick fram till dörren och öppnade den och Louis stog utanför.
-Hey Louuu! sa ajg och gav honom en kram
-you look stunning! sa han och jag började rodna
-thankss louu! sa jag och pussade han snabbt på kinden
-What are you doing here? frågade Lucy
-i text him and said that he could come..or you would be here all night long...sa jag och log lite
-yupp and here i am, are you okey with that? frågade lou
-ofc! svarade hon
-okeyy, then im off...lovebirdss! sa jag och tog min mobil och gick it till bilen där Harry satt och satte mig i förar-sätet.
-heyyy! sa jag och log
-heyy, you ready? frågade han och började köra
-yepp, where are we going? frågade jag
-it's a supriseee! sa han och log

Efter 20min stannade han vid en parkering och det ända jag såg var stranden, och när jag tittade noga såg jag en stor filt ligga där i sanden och jag började le.

-Do you like it? if you don't we can just go back and...-
-i love it, Harry! sa jag och skrattade lite åt hur han lät innan.
-Come on then! sa han och tog fram sin hand och jag log större och tog tag i den och vi gick ner mot filten,påväg ner tog jag av mina skor och höll de i ena handen.

När vi hade satt där en srund slutade med att han la sitt huvud på mitt knä och jag började leka med hans krulliga hår, medans solen sakta gick ner.
-Close you're eyes, sa jag
-why? frågade han
-just dooo it! sa jag och log och han skakade lätt på huvudet och blundade och öppnade munnen,Jag tog en jordgubbe och doppade den i choklad och la den i Harry's mun, och helt plötsligt satte ahn sig upp och ställde sig upp och bärde mig.
-Harry...What are you doingg? frågade jag lite rädd och höll om hans nacka hårt, coh när jag fattade vart ahn bärde mig ut till började jag få panik...
-Harry! sa ajg coh började garva
-you can swim right? sa han
-yeahh, but come on, let me down! sa jag
-never! sa han och gick längre ut
-comee on! sa jag

-if a let you down..then i want to get something from youuu! sa han och ett flin kom fram på ahns läppar
-What?
- a ....kiss! sa han
-Really? a kiss? is it everything? sa ajg
- yepp

-Come here then...viskade jag och drog ner hans huvud lite och kysste honom sakta på läpparna.
-Can you let me down now? frågade jag efter att ha öppnat mina ögon och kysst honom.


Kort yesss! men drama kommer in snart! 5+ KOMMENTARER! xIda


Kommentarer
Postat av: Frida

Jättebra!! :)
Jag gillar lite drama!! Xx

2013-03-23 @ 21:51:08
URL: http://Nattstad.se/onedirectionfanfics

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0