When you least expect it ~ Chapter 17



-Thanks for the ride! sa jag och Nelly samtidigt
-anytime girls! sa han och körde iväg.

-i really hopes she's sleeping! sa ajg till Nelly medans vi sakta gick till porten
-yeah...svarade hon och vi vred sakta om nycklarna.
När vi hade öppnat ytterdörren sakta och klev in, allt gick fint...tills jag och mina dumma skor tog det första steget och det knarrade till....
-Fan...mummade jag och mamma kom ut från köket.
-hello girls. sa hon och gjorde ingen min
-hey...mom...we can explain! sa jag snabbt och vi tog av våra skor
-no need to. Nelly, im not you're mom but im the one that's gonna take care of you..so both of you are grounded!.
-noooo! mom! i have a Date tonighttt! please let me gooooo!?
-i understand, miss Park. but please let Destiny go on that date tonight? sa lucy
-well okey then, but you're both grounded 1 week! you get to work then straight home, understood? sa mamma
-yepp, love you mom, sa jag och mimade "Thanks" till Nelly och hon log som svars.

-Im going out, and im comming home late, and Des be home by 12 okey? frågade hon
-yesss! byee, sa jag och Nelly samtidigt

-Could you call Johanna and say that we can't work today? sat that were sick or something, sa jag och Nelly nickade.
-then go and take a shower! you're going on a date in 4hours. sa hon och jag skyndade in.

När jag stod i duschen tänkte jag på Niall..det kanske inte var rätt att just tönka på honom när jag skulle på date med Harry men helt plötsligt kom ett minne upp från när vi var hos honom och satt på taket och tittade på stjärnorna.

*FLASHBACK*

-You like stars right? frågade han och tittade ner på mig där jag låg på hans knä.
-yeah, why? frågade jag och höll på med hans fingrar
-you wanna go and watch the stars?
-where?

-on the roof? haha come on! sa han och bärde mig upp ur sängen.

När vi kom upp hjälpe han mig och vi satt där uppe och pratade om allt.
-you know the prom is in 2 moths...började han och jag nickade men hade blicken kvar upp mot himlen.
-Do you want to go? i mean with me...sa han och jah vände mitt huvud och log
-i would love to! sa jag och han närmade sig sakta och vi kysstes.

-you saw that? frågade han och pekade upp mot himlen.
-Saw what? frågade jag
-didn't you saw the shooting star?
-noo?
-then quick! make a wishh! sa han och jag stängde snabbt mina ögon
"i want to be with Niall forever, please?" viskade jag tyst.

*END OF FLASHBACK*

Jag klev ur dushen och satte en handduk runt min kropp och gick ut där Nelly hade valt ut ett par shorts,en blommig top (passade perfetk nu när det var sommar) och ett par ass-snygga Jeffery Campbell skor.


Såååå! 5+  KOMMENTARER till nästa kap ;) xIda


Kommentarer
Postat av: Frida

Jättebra!! :)xx

2013-03-21 @ 22:25:05
URL: http://Nattstad.se/onedirectionfanfics
Postat av: freja

Bra! Men heter hon Nelly eller Lucy? Eller är de ens samma person? ;)
kram

2013-03-22 @ 16:43:32
Postat av: xoxo

längtar till hin och naill blir ett par:*

2013-03-23 @ 00:30:56
Postat av: Moa

Mer mer mer! :D

2013-03-23 @ 03:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0