When you least expect it ~ Chapter 16

 

När jag öppnade ena ögat såg jag en tjej som låg i min famn, först trodde jag att det var en dröm men när jag öppnade båda mina ögon såg jag att det var Destiny...VÄNTA VA?!
Jag fick panik men lungnade ner mig..
jag tog bort en hårslinga, och såg henne med stängda ögon,hon såg verkligen ut som en ängel när hon sov,men en sak undrade jag varför hon kom och la sig hos mig...?

-Des? sa jag coh skakade om henne lite
-Niall, stop it's not funny! mummlade hon
-Des? it's Harry?
-Yeah whatever Niall..I love you to.! sa hon
-DES! sa ajg högra och hon öppnade sina ögon
-Harry?...frågade hon nyvaket
-omg...What im a doing here?! sa hon panikslaget och i försök skulle ställa sig upp men lyckades inte och det slutade med att hon ramla ner på golvet.
-DES! are you okey? sa jag med lite panik i rösten och ställde mig upp o hjälpte henne upp
-yeah...im just confuesd...sa hon lite och log snett
-if you don't feel good, we can go to the hospital you know? sa jag och hjälpte henne sitta ner på soffan.
-im fine Harry, and we had a date tonight remember? sa hon
-i know, but we can take it some other time,
-Im FINE! now i want some breakfast, you want some? frågade hon ochg ick ut till köket och jag följde med henne.

-yeahhh, im starvinggg! sa jag och ställde mig brevid henne
-ehm...Harry you can sit down you know?
-but i want to help! sa jag
-but...guys can't cook...and put on a shirt for god sakeee! sa hon och höll för hennes ögon
-i now you likeee it! sa jag
-Harry Edward Styles! put on a shirt or i will never go on a date with youuu! sa hon
-okeey okeey! but know that you still like it! skrek jag påväg till mitt rum

"Han hade rätt...jag gillade det...men kom igen...vem kan inte gilla det??"

-Morning! sa Louis och kom ut mednas jag letade efter Socker och mjölk
-oh. hello! sa jag och forsatte leta
-what are you looking for? frågade ahn coh stog bakom mig
-ehm...Suger and milk? sa jag och log mednas jag letade
-oh..but isnen't it that suger and milk? frågade han coh ajg tittade på honom och han pekade på bordet.
-oh.....ehm....Thanks- hann jag säga innan ajg snubblade på nåt och rammlade ner men som tur hann Louis fånga mig och då precis kom Harry in.
-uhm...i think i need to do the breakfast..Thanks lou! sa jag coh ställde mig upp så fort upp så möjligt och gick fram till sockret och mjölken. Det blev lite "Awkward-Moment" en stund men sen vaknade alla och allt var som vanligt igen och de satt i vardagrummet och väntade på fruksoten.

-Do you need help? frågade Zayn och kom in i köket
-nopee! sa ajg och böjade skära jordgubbarna
-you sure? frågade han coh flinade
-okej...i need some help,can you help me with the waffels? frågade jag
-though sooo! sa han och lipade mot mig

*10 minuter senare*

-Voliá! sa jag och Zayns samtidigt och kom ut med våfflorna med jordgubbar på och grädde o sylt.
-DAMN! it looks yummy! sa Louis och började äta
-you guys really did it! sa Niall och började äta
-wow....it feels like heaven! klagade Harry
-yeah, it was really good, sa Nathasha och log ett fake-smile mot mig
-uhm...yeahh thankss! well it was his skillzzz too! sa jag och log mot Zayn

-Des? did you call you're mom yesterday that we would sleep here? frågade Lucy
-uh....CRAP! skrek jag högt och sprang det fortaste till min jacka och tog upp min mobil och det stog 15 missade samtal från "Mom" och 5 missade samtal från "Zack?! "

-she's gonna kill us, you know? sa jag och alla började garva
-how many? frågade hon
-15...and 5 from Zack
-oh...yeah we're in trouble...ZACK? what did he want? frågade Nelly
-uh...dunno, i didn't even awnser him you know? sa ajg och louis började gapskratta och alla andra hängde på..
-Liam can you drive us home? frågade jag snällt
-yeah sure! sa han och vi gick och tog på oss ytterkläderna
-när ajg ahde gett alla en snabb kram, kom ajg till sist till Harry
-Im picking you up at 6? viskade han
-yeah, bye. sa jag coh han pussade mig på kinden, och mina kinder blev genast röda. 


ett kap! inte så mycket drama...men vänta bara! ;) KOMMENTERA! 6+ xIda


Kommentarer
Postat av: Frida

Jättebra!! :)xx

2013-03-18 @ 19:24:30
URL: http://Nattstad.se/onedirecctionn.blogg
Postat av: Denise

Jätte bra! Blir lite tjatigt med t.ex "skilzzzz", eller "okeeeeeey" eller något. Hehe, förlåt, novellen är verkligen jätte bra! :)xx

2013-03-19 @ 15:05:53
URL: http://oneedirection.devote.se
Postat av: Klara

Aww!
Btw, skulle du kunna tänka dig länkbyte ?:) kommentera gärna i min blogg ditt beslut:)xx

2013-03-19 @ 19:39:20
URL: http://www.novellen.devote.se
Postat av: Anonym

Sjukt bra skrivet! Lätt bästa novellen jag har läst! Meeer

2013-03-19 @ 20:04:48
Postat av: Anonym

as bra!!!!!!

2013-03-20 @ 20:46:56
Postat av: Anonym

bäst!!!!!!!!!

2013-03-20 @ 21:03:58
Postat av: Anonym

älskar novellen!!!

2013-03-20 @ 21:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0