When you least expect it ~ Chapter 15

 




När Lucy knackade på dörren kom Harry och öppnade och ahn lgo mot mig.
-Come in, sa han och klev lite åt sidan
-thanks, svarade lucy och jag log mot honom och vi gick in.
-När ajg kom in och hade tagit av mig skorna, sa jag "hej" till alla i hallen, och tittade mot soffan där Nial satt med en tjej brevid sig, jag tog ett djupt andetag och gick fram mot de med lucy brevid mig med ett leende klistrad på mitt ansikte.
-Hello, im Destiny, presenterade jag mig
-im Nathasha, sa den brun-håriga, och log
-and im- började Niall men jag avbröt honom
-you must be Niall right? the boys have told me soo much about you sa jag och skakade snabbt hand med honom och gick vidare till köket där Harry var.

-Must be hard huh? sa han och drack lite vatten
-what? frågade jag
-see the guy you love with someone else..svarade han
-yeah...but wait..how?
-Lou, sa han och log
-oh..he has her now..so im pretend that i don't know him, sa jag
-yeah saw that haha, ehm..des? frågade han
-yeah? frågade jag och vände mitt huvud
-Do you wanna go out with me? i can't promise that you'll forget about Niall but it's worth a try? sa han och log
-yeah why not? svarade jag glatt.
-then, are you free tomorrow? frågade han
-after 3 yes, but i need to get ready, can we say 4? frågade jag
-sure, and don't be so dressed up okey? sa han
-sure, i think the guys gonna watch a movie, should we? frågade jag och pekade ut till vardagsrummet.
-yeah , svarade han och när vi kom upp fanns det bara en plats kvar och det var i en fotölj,
-you can sit in my lap? viskade han i mitt öra
-you don't need to, svarade ajg lika tyst
-but i want to, come one! sa han och tog tag i min hand och drog mig till fotäljen och det slutade med att satt på hans knä,genom hela skräckfilmen.

När vi alla hade tittat klart körde vi 20 frågor, men ändrade reglerna lite så istället körde vi så att alla fick ställa 3 frågor var till vem som helst och hur konstiga de än var, måste man svara ärligt på de, vi bytte inte platser så jag fick stanna hos Harry en stund till och då o då såg jag blickarna Niall gav mig.

-How old are you? frågade Nathasha
-19 ,
-are you single? frågade hon
-yepp..well...right now yes, svarade jag och log 

-What do you think of Niall? frågade hon
-he seems like a kind and funny person, well i just met him hahah, ljög jag coh log lite snett. och när jag hade svarat tittade niall på mig men bytte snabbt blick mot Nathasha.

-Zayn do you have a girlfriend? frågade jag och tittade på honom
-yes. svarade han och log
-What do you work with? frågade jag och precis då stelnade alla till
-ehm....

-Haven't you told her yet? frågade Nathasha och jag tittade förvirrat och sen upp mot Harry
-not really...svarade Louis
-Here, read about this! sa Harry och gav mig sin mobil och den var inne på nåt band kallad "one Direction"

One Direction.
One Direction are an English-Irish pop boy band based in London, consisting of members Niall Horan, Zayn Malik, Liam Payne, Harry Styles, and Louis Tomlinson. They signed with Simon Cowell's record label Syco Records after being formed and finishing third in the seventh series of British television singing competition The X Factor in 2010.

och jag kunde inte tro det...

-You're a BAND?! skrek jag rätt ut
-yeah...
-Nelly? did you knew about this? sa ajg coh tittade på henne
-yeah,
-just like 5hours...

När jag hade lungnat ner mig lite, forsatte vi spelet och vi körde så nästan hela natten eftersom vi inte visste så mycket om varandra.

"It's really beautiful here, sa jag till honom medans vi satt på stranden
-Right? but it's not beautiful as you though..svarade han
-Awwwe! i love you Niall! sa jag
-I love you too Destiny, sa han och vi kysstes. "

-ugh...sa ajg coh sträckte lite på mig
-You awake? frågade en röst
-oh..hey, svarade jag när jag såg att det var Nathasha
-How did i end up im Harrys bed and he on the sofa? frågade jag och tittade ner på madrassen där hon llåg på
-dunno? he have powers? sa hon sarkastiskt
-oh..that's right.
-hey Des? sa hon
-yeah?
-Stay away from Niall okey? sa hon
-What do you mean?
-i see the looks...sa hon
-i don't know what you mean.
-Just stay away from him, okey? he's mine.
-whatever.
-i mean it! im not gonna let a bitch ruin my plan.
-BItch?! who's the bitch here? sa jag
-well ofc it's you? dahhh. sa hon
-You know what? you better keep an eye on him. sa jag coh gick ut ur rummet och försiktig kröp ner i Harrys famn.


Här får ni ett kap precis som jag lovade om jag fick 6+ kommentarer! vad kommer hända tror ni? och vad ee Nathasha's plan? hahaha! 7+ KOMMENTARER för nästa kap! ;) xIda


Kommentarer
Postat av: Frida

Jättebra!! :D
Jag har suttit hela kvällen och väntat på det här kapitlet, och jag blev väldigt väldigt super GLAD när jag såg att det hade kommit!
Jag gillar verkligen inte Natasha! Hon tänker säkert bara använda honom och krossa hans hjärta!!
När kommer nästa?? För jag längtar sååååå! :)xx

2013-03-16 @ 22:51:32
URL: http://nattstad.se/onedirecctionn.blogg
Postat av: Anonym

Hej! Älskar din novell och jag har läst många noveller i mitt liv och din är en av dom bästa noveller som finns. Längtar tills nästa kapitel kommer.

2013-03-17 @ 06:12:17
Postat av: Kimberly

Så jävla bra!!! Meer!!! Du är bäst om du inte redan visste det!!!!!!!

2013-03-17 @ 12:03:37
Postat av: Mari

Guud vill ha ett kapitel till nuuuu! Det är så sjuuukt spännade just nu så det är inte sant!! :D

2013-03-17 @ 16:15:06
URL: http://directionnovell.devote.se
Postat av: Denise

Jätte bra novell! :D Fortsätt :D

2013-03-17 @ 17:01:28
URL: http://deniisehauser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0