When you least expect it ~ Chapter 14




-Night then? sa jag och kramade om henne
-Night, handsomee! can i come over tomorrow? frågade hon när vi stod vid hennes dörr
-yeah, but i warn you the boy's is...boys, haha! sa jag och log
-hahha, i understand, bye then? sa hon och vände sig om men jags toppade henne
- Myy kisss! sa jag och hon kysste en snabbis och log, sen gick hon in.

Louis kom och hämtade mig efter.
-I meet Lucy today. sa han
-REALLY? wheree?! sa ajg
-you know at the little café, just around the corner?
-that café we where, this morning?
-yeah! sa han
-how is she? frågade jag
-she's good, sa han
-Lou? there something more? sa jag och tittade på honom
-what are you saying? frågade han snabbt och skrattade lite efter nervöst
-Im not stupid. sa jag
-well....im not sure if a should tell you this. började han
- go on?
-Remeber Nelly's bestfriend? frågade han och alla minnen kom tillbaka som en flashback genom mitt huvud.
-Yeah. what is it with her? frågade jag ontressant.
-She's live's in London to.
-i know that? i was just wishing that i woulden't see her.
-Niall...she's diffrent now?
-and she don't know that where a band and she dosent' know that you're here to.


*Nästa dag*


-you're free today right? frågade lucy och kom in i mitt rum medans jag låg i sängen och höll på med mobilen
-yeah? why...svarade jag coh tittade upp
-get dress, we're going over to the boys. sa hon
-doo i need too? frågade jag
-yeah, i think Harry likes youuu! sa hon
-okey then...i will get dress. out! sa jag och pushade ut henne, för att slippa hennes tjat.

När jag hade bytt om och gick ut ut mitt rum, satte jag mig vid bordet och började äta frukost,då nelly kom in.
-You don't have to go,if you don't want to, sa hon helt plötsligt
-what do you mean? frågade jah
-Louis just told me something...sa hon och satte sig mitt imot mig
-and.?
-There's no Nick. sa hon
-though so..and?
-he's real name is Niall.
och jag frös till.

-yo-u..me-an like Niall, horan? stammade jag fram.
-yes. Niall, the "nerd" you know?
-you've right. i should'ent go. sa ajg coh forsatte försiktig äta min frukost.
-then i don't go either. sa hon och log
-Lucy? klagade jag
-whaat? sa hon och började tugga på sin macka
-okey, im going.
-really?? frågade hon och hennes ögon blev större
-yeah,
-i love youuu! sa hon hoppandes och gick och ringde upp louis.

Det här kommer bli en intressant dag eller?


6+ kommentarer eller mer! så får ni ett kap ikväll :D ni klarar det! xIda


Kommentarer
Postat av: Elim<3

OMG så jäkla bra! En till!!!

2013-03-16 @ 12:51:22
Postat av: Frida

Jättebra!! :D
Hoppas att det kommer ett kapitel ikväll!! :)xx

2013-03-16 @ 13:28:49
URL: http://Nattstad.se/onedirecctionn.blogg
Postat av: nelly

Super bra!

2013-03-16 @ 13:42:21
Postat av: Elin Benjaminsson

så klart ;)

2013-03-16 @ 14:11:46
URL: http://elinlovelife.devote.se
Postat av: Johanna

Din novell är grym :) man blir beroende ;)

2013-03-16 @ 20:14:56
Postat av: Olivia

Jaaa helt toately AWESOME !

2013-03-16 @ 20:34:56
Postat av: Anonym

Sjukt bra! :D

2013-03-16 @ 21:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0