When you least expect it ~ Chapter 13






1 år senare

Det hade gått 1 år sen,bråket med Niall och saker förändrades, Jag flyttade till London från mullingar men mamma och Lucy, Dagen efter mitt och Nialls bråk bråkade jag och Nath, det var då vi slutade vara vänner och hur många gånger jag än sa förlåt till Niall, han lyssnade inte eller bara gick därifrån,då visste jag att jag hade sårat honom rejält. Men dagarna gick,han skaffade sig en ny tjej (Holly) och jag (Zack) men det varade inte så länge för jag flyttade iväg bara några månader efter att jag och Niall hade bråkat. Lucy's föräldrar dog ien bilolycka så mamma bad henne följa med oss till London och det gick hon med på.

Idag har jag ingen kontakt med Niall,Louis (det har nog han och(Lucy) , Zoe eller Nathalie, jag önskade verkligen jag bara kunde få prata med Niall och förklara för honom, med det kommer jag nog aldirg få göra, jag saknade allt med honom,hans röst,skrattet och hans underbara personlighet, jag kanske glömmde berätta det här men,han har en undebar sångröst oxå! han brukade sjung för mig på kvällarna, men allt varar inte för evigt eller hur?

"-Come here! sa han och drog min ner intill han
-i can hear you're heartbeats..sa jag
-it's beating fast right? frågade han
-yeah, why?
-it's beacuse you're here, sa han
-niall? sa jag
-yeah? frågade han och tittade ner på mig
-i love you, sa jag och tittade upp
-Destiny..i love you to, svarade han och kysste mig lätt på läpparna."

-Destiny! skrek Johanna på mig
-ohh...what? frågade ajg coh vaknade ur min dröm
-Workk? sa hon irriterad
-im sooo sorry! sa jag och skyndade mig bort till kassan där nelly stog

-Des, It's you're first day! sa hon
-yeah i know but...
-Is it him again? frågade hon
-yeah, yeah i know i should forget about him but it's hard okey? sa jag

-LUCY! skrek Johanna
-we talk about this soon okey? sa Nelly snabbt ochg ick in till köket
När jag hade stått vid kassan en stund kom det in en grupp med killar in och de satte sig vid ett bord, och en kille med krulligt hår kom fram till mig.
-Hey, sa han
-Hello? What are you gonna order? frågade jag
-ehm...2 cupcakes, one coffe an 2 coke! thanks! sa han och log
-sure, 7£? sa ajg coh han gav mig pengarna, när jag hade lakt 2cupckaes,1 kaffe och 2 cola på brickan då han precis skulle gå, gav han mig en liten lapp och log mot mig och gick iväg mot hans kompisar.

När jag vek upp lappen stog det : Im Harry, you're cute! text me? x " stog det och sen lite längre ner på lappen stog det hans nummer.

-LOUIS! skrek nån och jag tittade direkt upp och tittade runt på var rösten skulle komma ifrån,och då såg jag honom sitta där med den där "Harry" killen och fler vänner.

-Louis? frågade jag och kom närmare deras bord.
-DEs!? skrek han och sprang fram till mig och kramade mig
-i don't believe it? what are you doing here? frågade jag chockad
-i live here? you? frågade han
-well then we're two about it? sa ajg och skrattade
-Lucy is gonna be sooo happy when she find's out that you're here!
-Is she here? frgåade han
-yeah,
-Lucyyy?! skrek han coh gick in till köket

-im Destiny, sa jag
-im Zayn, svarade han med svart hår
-Liam, sa han med ljust brunt hår
-and im Harry, sa Harry och blinkade med ena ögat
-Nice to meet you! sa jag
-but i rememeber that it was one blond guy here to? frågade jag
-yeah, he had a rush, he had to meet his girlfrend, sa Liam tror jag
-oh,, okey,

Dagen slutade med att vi hammnade hos killarna och höll på att spela FIFA( det gjotde vi andra medans Nelly och Louis typ kelade)
-I forgot to ask you, what's the name of you're other friend, the blond one? frågade jag
och när Harry precis öppnade munnen, skrek louis rätt ut
-Nick! skrek Louis rätt ut.
-ohh,, okeey, then? sa jag


 KOMMENTERA! 5+ xIda 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh typ bästaaa novellen jag har läst!!! Men jag undrar bara varför har Nelly två namn? Men iaf du är så sjukt bra på att skrivaa! Man vill bara läsa mer!! I love it and i want more!!

Svar: Förlåt! jag är så van med att skriva "Nelly" haah det ska ståå lucy! och tack sååå mycket! xIda
onedfanfic.webblogg.se

2013-03-15 @ 13:31:56
Postat av: Anonym

as bra!!!!!!

2013-03-15 @ 15:11:46
Postat av: Anonym

älskar novellen!

2013-03-15 @ 15:12:08
Postat av: Christina

Bra kapitel

2013-03-15 @ 16:16:15
URL: http://proudfor1d.devote.se
Postat av: Anonym

ÅHH Sjukt spännande ! o: <3 More!

2013-03-15 @ 17:06:11
Postat av: Mee! ❤❤❤

Åhhh super älskar novellen
❤❤❤💛

2013-03-15 @ 19:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0