When you least expect it ~ Chapter 12

När Des hade gått n på toan satte jag in skivan och track på play, och direkt hörde jag tjejernas röster som pratade.


*PÅ SKIVAN*

-Morning! sa destiny's röst
-oh. hey, svarade tjejerna
-Des? frågade Zoe
-uhm yeah? svarade Des
-What dress are you going to wear to the prom? frågade Zoe
-it's month's left? svarade Des
-Des....no...the prom is in 1month? sa hon
-WHAT?! skrek Des rätt ut
-yeah, didn't you know that? frågade Nath
-i guess i just forgot...svarade hon
-well...think positive..you're gonna dump the nerd? sa hon och skrattade
-yeah, svarade Des lågt

Och jag kunde inte fatta det....

-You're gonna dump him right? frågade Nath en gång till
-well...yeah. svarade Des
-but you don't seems happy? frågade hon
-well im, hahah! sa Des och skrattade nervöst
-GOOD! sa Nath
-Come on Zoe...we habe thing to do, see you guys soon? sa Nath och efter den var bandet slut.

När den precis hade tagit slut böjde jag mig ner och dorg mina händer genom håret,och var på gränsen att mina tårar skulle börja falla...när Des kom in.

 

-Niall what is it? frågade hon och satte sig brevid mig på sängen
-Im so dumb..sa jag tyst
-What do you mean? frågade hon och ajg tittade upp och mötte hennes ögon.
-everything we had wasen't real, im so dumb, you and you're stuid little game.
-Niall? what are you talkting about? frågade hon.

Jag ställde mig upp och tog utt skivan satte in den igen och gav den till henne.
-Here! listen to it and then never come back okey? you're game is over. sa jag och slängde skivan på sidan där hon satte och gick ut ur rummet och gick in på toan och smällde igen dörren efter mig.

Jag behövde inte lyssna, för jag visste redan vad det handlade om jag såg att Nath spelade in allt men jag lät bli att säga nåt.

Jag tog Cd:n och skrev en liten lapp till honom.

Im sorry Niall, but i fell in love with you for real and i didn't think to dump you on the prom. Im soo Sorry and i love you. x Des

Jag la lappen på hans säng och gick där ifrån.
När jag kom hem igen pratade jag i telefon med Nelly och hon kom över med filmer,tidningar och Ben&Jerrys med till mig och hela kvällen satt vi och pratade. När hon hade gått gick ajg och gjorde i ordning för att sova...det slutade med att jah grät till sömns.


Heej! jag kommer från och med nu lägga upp ett kap varannan dag istället! för jag kan inte imorgon (Har Nationella- Matte prov, och på fredag) så det kommer upp ett kap på onsdag men om jag får 5+ kommentarer kommer det upp ett kap på fredag annars får ni vänta till lördag! Helgen har varit jobbig? och jag har varit deprimerad och ätit glass...mådde inte så bar då och allt kändes så väderlöst och då ville jag verkligen bara döö! men mår bättre nu för att jag har mina vänner på min sida. :) KOMMENTERAAA 5+ 
xIda


Kommentarer
Postat av: Frida

Stackars Niall!! Jättebra!! :Dxx

2013-03-12 @ 18:19:47
URL: http://Nattstad.se/onedirecctionn.blogg
Postat av: hilda

den är så bra :)

2013-03-12 @ 20:21:06
Postat av: Hanna

Swn är så bra :)
När kommer nästa ... ?:)

2013-03-13 @ 09:08:22
Postat av: Kimberly

Omgggg as braaa!!!! Meeeer!!

2013-03-13 @ 11:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0