When you least expect it ~ Chapter 11

 

-Morning! sa jag och gick fram till tjejerna
-oh. hey, sa de oh vi alla började prata

-Des? frågade Zoe
-uhm yeah? frågade jag
-What dress are you going to wear to the prom? frågade hon
-it's month's left? svarade jag
-Des....no...the prom is in 1month? sa hon
-WHAT?! skrek jag rätt ut
-yeah, didn't uoi know that? frågade Nath
-i guess i just forgot...svarade jag
-well...think positive..you're gonna dump the nerd? sa hon och skrattade
-yeah, svarade jag lågt
-You're gonna dump him right? frågade hon och tittade på mig
-well...yeah. svarade jag och log lite
-but you don't seems happy? frågade hon och satte sina händer i kors
-well im, hahah! sa jag och mötte lucy's blick och den blicken kände jag väl igen..."Besviken"
-GOOD! sa Nath och log mot mig

-Come on Zoe...we habe thing to do, see you guys soon? sa hon och gav mig och lucy en kram och sedan gick de.

-I can't believe it? sa Lucy precis när de hade gått
-what?
-that you really gonna dump him?
-i don't have a choice okey? sa jag
-yes you have! He love you and you're gonna break him? that' unfair okey,
-but-
-no but's! i thought you really liked him?
- i do!
-then what's the problem? frågade hon
-I don't know...svarade jag tyst

-Im comming im just gonna go and get my english book, se you in class, sa jag till Louis och gick mot mitt skåp och när jag öppnade det rammlade en cd skiva ut.

"listen to this!" stog det på skivan så jag tog den och la den ner i väskan.

-Heyy, sweetheart! sa jag och gick fram till Destiny som stog vid hennes skåp
-heeyy, handsomee! svarade hon
-soo my place? i got this wierd cd,thought we could listen to it together? frågade jag påvägen hem från skolan
-sure? svarade hon

när vi kom till honom gick vi upp till hans rum och ahn satte in skivan
-Wait! sa jag
-for? fårgade han
-nothing, im just gonna go to the bathroom, you can listen to it first, sa jag och kysste honom
-okeyy, then. sa han och jag gick in på toan och tvättade händerna men när jag kom ut igen såg jag Niall att han hade huvudet böjt ner med händerna i hans hår.
-Niall? what is it? frågade jag och satte mig brevid honom på sängen
-im so dumb! sa han tyst
-What do you mean?


såååå vad kommer hända?? xIda


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag undrar verkligen vad som hänt!! Jättebra!!! :D
Längtar till nästa!!!! :Dxx

2013-03-10 @ 18:33:51
URL: http://Nattstad.se/onedirecctionn.blogg
Postat av: Ida

Som sagt, ny läsare, men jag är besatt så jag hoppas du är lika aktiv som jag tror för det här kommer bli en grym story!

Kram xx

Svar: Tack såå mycket! <3 xIda
onedfanfic.webblogg.se

2013-03-10 @ 19:23:53
URL: http://thelovestorie.bloggplatsen.se
Postat av: jessica

Fortsätt skriv! detta är jätte bra och jag är jätte spänd på nästa kapitel <3<3

2013-03-10 @ 20:29:03
Postat av: hilda

jag älskar det :)

2013-03-10 @ 20:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0