When you least expect it ~ Chapter 10




-Hey Nath! svarade jag
-Hey, i was wondering something, frågade hon

-what is it? frågade jag och la ner min penna och snurrade runt ett varv på stolen
-you haven't forgot our deal right? frågade hon och jah tvärstannade stolen
-What do you mean? frågade jag
-The deal about hurting the nerd? frågade hon
-oh, no haven't why? frågade jag med en konstig röst
-cause it seems that you really like him? sa hon
-well....i good at acting i guess? sa jag nervöst

-God at acting? at what? frågade en röst bakom mig och jag vände mig om och såg Niall stå där med kina mat i ena handen.
-Ehm...Nath i gotta go, talk to you later! sa ajg snabbt och la på

-Hi Niall! you scared me? sa jag och vi satte oss på golvet
-sorry about that, but you're door was unlocked? sa han och tog ut maten
-oh..,but how much did you heard? frågade jag
-just about that acting thing? sa han och jag andades ut
-oh, good, sa jag men tänkte inte för
-good? frågade han
-noo it was nothing,svarade jag
-okey? såå can you tell me about what you and Nathalie was talking about? frågade han
-just a school thing, can we eat now? im starving! sa jag snabbt och tog en tugga och ahn nickade och tittade lite konstigt, Niall var hos mig resten av dagen,vi tittade på film,myste och han baka några fina Mini- cupcakes!

När Niall hade gått satte jag mig i köket och tog fram några cupcakes och började göra läxor.

-Destiny? frågade mamma och jag drog ut mina hörlurar och tittade upp och såg Mamma...med en man bakom sig
-Yeah? frågade jag
-have you eaten? frågade hon
-yeah, Niall came över with food...sa jag och tog inte bort blicken från mannen
-oh,that's good! im going out a little and don't be awake to late? sa hon och pussade mig på pannan

-yeah,but who is he? frågade jag och pekade på killen
-eh...he's my...började hon och tittade på killen,han nickade och hon tittade på mig igen - Boyfriend, sa hon
-ehh? What? frågade jag
-He's name is Jonas, and i want you to be kind to him okey? sa hon
-why? he means nothing to me! and have you forgoten DAD?! you know you're dead husband! skrek jag
-DES! DO NOT SAY LIKE THAT OKEY? go up to you're room, sa hon och ajg tog mina grejer och skulle precis gå förbi honom men stannade framför honom
-Welcome to the family then. spottade jag ut och gick upp för trappen och smällde igen dörren.
När jag precis satte mig ner på stolen vig skrivbordet fick jag ett sms från Nath.


From: Nath
Don't forget our deal. xoxo

"Fan oxå!"


im back! :D vad tyckte ni om kap? kommentera tackk! xIda


Kommentarer
Postat av: Frida

Jättebra!! :D
Jag tror att Destiny gillar Niall på riktigt! Hon får verkligen inte såra Niall!!!!! xxx

2013-03-07 @ 16:27:28
URL: http://Nattstad.se/onedirecctionn.blogg
Postat av: --

nästa kapitel snälla!!!!<3<3

Svar: snart! :) xxIda
onedfanfic.webblogg.se

2013-03-09 @ 10:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0