Chapter 17~ Crappy day

photo edited for free at www.pizap.comBANG! Jag ställde mig spikrakt upp i sängen ock kollade omkring rummet tills jag såg Eleanor på golvet
-Oh sorry for waking you up i was just gonna borrow your straightener viskade hon
Jag reste mig upp ur sängen och hjälpte henne upp
-Its alright El svarade jag och skrattade
-What? undrade hon
-Its just funny that it was the loudest shit ever and still Zayn didnt make a move!
Vi båda skrattade i full hals
-Well i got to go now byee sweetie!
-Bye svarade jag och gick mot Zayn
-Ma sexy beast wake up yao! sa jag med accent men han svarade genom att ta tag i mig och dra mig mot honom så jag låg bredvid honom nu!
-Good move! berömde jag och han log o skratta
-Thanks beauty sade han med sin sexiga morgonröst fan!
-What are we goingto do today? frågade jag med energi
- Go and shopping just for u
-Awee thanks babee!!! skrek jag och pussa honom överallt på ansiktet
-Dayum i should say that often sa han 
Zayn gick för att duscha och jag tog på mig en outfit
-Your so hot  sade Zayn med en handduk på kroppen
- Me or you? sade jag och blinka 
Zayn tog på sig kläder och gick ut till balkongen
-Zayn what- Jag stoppade min mening eftersom jag fick svaret,han rökte
-Oh sorry for interrupting  you sa jag fort och gick in
-Hey babe im sorry but u cant just stop u know!
- I know Zayn babe its okey ,han log
Vi gick ut hand i hand och blev attackerade av Papz! Oh shit NOT GOOD
-Zayn whos that!? Zayn your new girlfriend? Is it your fuckfriend!??
Vi sprang in igen till rummet och möttes av de andra vi började prata om det och Harry skrek
- I KNOW I KNOW! I can say that Mel is my cousin!
- Eh? then why would i hold hand with Zayn!? svarade jag och de andra instämmde + de kastade kuddar på han
-Well lets just say u have astma and u needed air AND Zayn helped u!! IM SO SMART! skrek han igen
-Good idea!
Lou gick upp och drog till köket? så jag följde efter honom  men de andra märkte inget eftersom de pratade
-Hey lou why did u go? frågade jag han
-Because we have to lie to our fans! Its hard you know? Why dont u just fuckin tell everybody!?
Han var arg,Nej MYCKET arg
-Because they are going to send hate and rummage through my life sade jag tyst
- Not my problem Viskade han för sig själv
Vad har jag gjort honom? Vrf är han såhär mot mig? Gillar han inte mig?
I vanliga fall skulle jag va tyst men efter pappas död har jag blivit starkare..
-Excuse me!? OK ONE THING ITS NOT YOUR RELATIONSHIP! skrek jag och de andra kom in i köket
-Whats going on? sa de
-Nothing i think Mel has her week ;)  Svarade Louis
INGENTING!? UGHHH!  Jag gav honom en blick och gick därifrån.Jävla skit dag
    

Sooo vad tyckte ni?? Louis är en badass nu ;) /Z

Kommentarer
Postat av: Noveller om Niall & Zayn

Vill ha mer, hihi jätte bra :D

2013-03-18 @ 21:46:12
Postat av: Lisa

OMG jag dooog den var bah så bra!!!

Svar: Det värmer!!
onedfanfic.webblogg.se

2013-03-26 @ 22:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0