Chapter 16~~GET UP!

-Baby wake up.. Hörde jag en sexig röst säga
-mhm! Let me sleep svarade jag med en morgonröst
- Noo i wont come on wakeee up!
UGH seriöst ge upp!! Vi alla hade sovit runt 3 igår och jag vet inte hur mycket kl är men jag ska sova!
- Babe dont make me do  this!
-do what? mumlade jag
-GUYS COME ON IN HERE!! skrek Zayn, Man hörde hur dörren öppnades och förmodligen kom de andra in
-Its time to get up in the morning sjöng Niall och Liam gjorde nån konstig röst och sjöng morning efter Niall
-Got mcdonalds breakfast for you just for u! We drove 2 miles just to get it! fortsatte han?? 2 MIL?
-SO YOU GOTTA GET UP!!GOTTA GET UP!! ITS TIME TO GET UP!!! skrek alla nu
-UGHH SHUT THE FUCK UP! skrek jag och sprang in i toaletten
-As we said! we got mcdonalds with us! u better come ut or Niall will eat it skrek Liam
Jag tvättade mitt ansikte.borstade håret o tänderna och gjorde en slarvig bulle på håret
Jag gick ut till köket och såg att alla satt vid vardagsrummet med mackor??
- WHATTA HELL?? WHERE IS MY MCDONALDS FOOD!!
-Dang girl u sound like Niall and pfft 2 miles for u?
Ok jag var arg! väldigt arg! de ska få smaka få sin egen medecin! dags för pranks idag!
-Ok whatever u all can go out somewhere tonight and i will cook the dinner because im good at cooking
-sounds good to me! sade Niall o ryckte på axlarna
- Ok bby i will help u sa Zayn
-Noo! i wanna be alone u can be with Harry! sade jag
-oh ok sade han ledsamt
- Aww sorry baby but one rule! sade jag och satte mig i hans knä
-what i will do anything for u sade han och blinkade. 
- Aww stop baby u will make me blush! heres the rule! Just because Harry is flirting with girls doesnt mean u can 
understand baby?
-Yes m´am sa han o skratta
 
Senare~~
Alla hade gått nu så det var bara att beställa,jag tog telefonen och ringde nån random pizzeria
-Hello and welcome to Froggies Pizza!           Vad i helvete?  Froggies? Vem fan döper en jä-
-Hello?
-Oh yeah i want a  small kebab pizza with sallad please
-Ok give me youre address och blah blah blah
-Sure its Clinton Hotel,floor 7, room 405
-Ok it willt ake 15 minutes bye
 Efter samtalet gick jag och satte mig i soffan,där smsade jag Denize♥ Jag saknade henne verkligen
 
To Denize 16:05
Heyyy i miss u bestiee!
 
From Denize 16:07
I miss u 2! Vad händer? själv sitter jag hemma med Ben & Jerrys :)
 
To Denize 16:09
HAHA  När jag kmr hem så ska vi leta en kille till dig! Nej själv gör  jag inget håller bara på med ett prank :D
 
From Denize 16:11
Ehh nej tack sweetie :) Men thats so u! Ett prank!
 
To Denize 16:13
Ok men hälsa alla i sverige
 
From Denize 16:15
Aa men du kanske borde sätta på MTV NUU!!
 
Ok? undra varför, men jag satte på MTV och där snackade de om JUSTIN BIEBER!  De pratade om att han var otrogen med Rihanna? WTF is wrong with people?? Rihanna o Justin?? seriöst det är ju typ som Selena o Drake yao! Det är så inte skälet till varför de gjorde slut.
PLING PLONG
Jag öppnade dörren
-Hi heres your pizza! sa en snygg kille vid 20 års åldern
-Thanks sade jag och tog imot den! How much?
-For u nothing sade han och blinkade , han la en pappers bit i min ficka och gick!
Woow önska det hände hela tiden well ja inte flört parten men gratis pizza!!!
Jag har ätit upp hela pizzan nu och jag hörde nycklarna prassla
-We´re alla home and FREAKING hungry!! skrek Lou  vilket jag log ännu större åt
-Where is the FOOD!!!!?? skrek Danii
-Opssss sorry i forgot! sade jag och gick in i köket
-Is that a pizza box!? sa Harry
-  I think so svarade jag okyldigt
-OK NOW ITS WAR! skrek Harry och gick ut! säkert för att käka och de andra gav mig bitchblickar medans jag garva
-Were going out to eat bye! skrek de andra men Zayn stanna
- Didnt now u did pranks baby sade han och  blinkade
-Well im sleepy lets sleep!
- Me too long day! sade han medans jag bytte om från mina shorts till mjukisbyxor
-Long day? u were gone 2 hours! sade jag och krama om honom i sängen
-Well Harry flirting with bimbos and they were flirting with me but i pushed them away sade han stolt
-Awe i luv u
-Love u 2 sade han och kramade om mig 
                                        And he hugged me
 
Jag kan inte fatta att jag har hittat mitt livs kärlek, om nån för 1 år sedan sa söker du ett seriöst förhållande skulle jag säga: Snälla det finns ingen riktig kärlek nångång kommer man göra slut! Men nu? Jag vill bara tillbringa resten av mitt liv med honom

En till bitches! Och för er alla som läser When u least expect it! Det här är inte den!det här är Always you :) Komentera gärna!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag älskar Always You !!! :Dxx

Svar: Tack betyder mycket♥
onedfanfic.webblogg.se

2013-03-17 @ 21:07:29
URL: http://Nattstad.se/onedirecctionn.blogg
Postat av: Nina

FANTASTISK DU BORDE SKRIVA EN BOK!!

Svar: Tack<3<3
onedfanfic.webblogg.se

2013-03-26 @ 22:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0