Chapter ~ 15 Surprise

 
5 månader senare~~
Just nu står jag i heathrows flygplats med Danielle o Eleanor. Vi skulle överraska killarna som var på tour!
Efter poolkvällen hade vi alla sovit över och Zayn hade frågat om jag ville bli hans flickvän<3<3 Awwe jag vet
Dagen därpå hade jag ringt mamma o berättat allt och sedan frågat om jag fick stanna här längre vilket jag fick av världens bästa mamma:) Jag o Zayn har valt att undangömma vårat förhållande och det har funkat hittills faktiskt, Varför vi ville göra det är för att jag inte direkt är redo föratt få hat och att pressen kommer rota i mitt liv och jag vill helst inte att de ska få reda på pappa.... Men över till glada nyheterna! Niall har tydligen skaffat sig en flickvän;) Men han vill inte berätta namnet på henne än såå jag får väl få det ur honom när vi är där haha
-Sweetie we´re going to board the plane Sa Danii
Vi började checka in och satte oss på våra platser 
 
Zayn´s perspektiv~~
( hoppas det är okej att jag skriv på svenska)
 
 Shit jag var helt slut efter konserten!Vi bytte om till våra vanliga kläder och gick ut ur arenan där vi möttes av vilda fans o papparzziiss,Man blir jue helt blind av alla blixtar men som tur var så låg bilen bara några meter ifrån oss
- Ugh i just wanna sleep when i come home sa Harry inne i bilen
-Yeah me too svarade jag och gick in på Twitter
Had a wondeful and sweaty night! Thank you!♥♥
Bilen stannade så vi alla gick ut och in i hissen.Liam tryckte på våning 7 medans jag satte mig på nån inbyggd stol i hissen?KLING hörde man  när dörrarana öppnades! Woow vad jag lägger märke till saker idag? Vi alla delade ett hotellrum men detta rum var som en lägenhet!
-Hurry up with the keys Niall! hörde man Lou skrika tyst
-chill mate svarade Han och öppnade dörren
-SUPRISE!!
 
Melanie´s perspektiv~~
Paul hade ringt och sa att de var påväg
-GUYSS HURRY!! they are coming!!!! skrek jag och vi alla stod vid dörren. Man hörde hur nycklarna prasslade
- Hurry up with the keys Niall! Hörde man Lou skrika tyst, Jag.El och Dani började fnissa
Dörren öppnades och vi skrek
-SUPRISEE!!! De såg så förvånade ut haha deras miner var jue priceless!
Jag sprang mot Zayn och kramade honom fy fan vad jag hade saknat honom! Hans hår, Hans kramgoa kramer lol och hans lukt!
-Baby  i´ve missed u!! viskade jag i hans öra
-Oh god Mel i´ve missed YOU so much! sade han och kramade mig hårdare
Efter en massa kramer frågade de andr aom vi skulle kolla på film vilket jag sa ja till eftersom då får jag gosa med min söta sexiga björn hehe ;)

OMG dayum vad länge sen jag skrev ett kap*!! hoppas ni gillade den o jag tror inte att ni kmr ihåg den här novellen men skitsamma :)
 
// Z
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag är förvirrad... Vem är Melanie?

Svar: Det här är inte When you least expect it! Det är en annan novell kallad Always you
onedfanfic.webblogg.se

2013-03-16 @ 18:39:09
Postat av: Frida

Jag blev också lite förvirrad i början, men den var jättebra!! :Dxx

Svar: Haha tack<3
onedfanfic.webblogg.se

2013-03-16 @ 20:20:07
URL: http://nattstad.se/onedirecctionn.blogg
Postat av: Fanny

Jätte bra,jag lever mig verkligen in i novellen

Svar: Tack är verkligen glad över att du kommenterar!
onedfanfic.webblogg.se

2013-03-26 @ 22:35:20
Postat av: Linn

Alltså du är jätte duktig

Svar: Awee tack
onedfanfic.webblogg.se

2013-03-26 @ 22:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0