You're still the one ~ Chapter 27

-uhm...Excuse me? sa jag och hon vände sig om.
-Yes? sa hon och log
-im Nelly! sa jag och räckte ut handen
-Victora, sa hon och vi skakade hand,jag tittade bak och såg Niall stå där med Tummen upp,bakom en bil.
-You seems lost? sa jag och skrattade lite
-Yeah kind of..im not used to places like this,sa hon och skrattade med mig.
-You'r not? ahhh..you just moved here right? sa jag
-Yeah,from Mullingar. sa hon
-oh..but you're not born here aren't you?
-No,im from Sweden but moved to Mullingar when i was 5!
-well that make sense..sa jag
-Do you need help with finding home? frågade jag
-nahh it's okey,i can call my mum.
-okeey then Can i get you're number? i whould love to catch up with you again. sa jag
-Yeah it's ******** sa hon och log
-Thank you! o call you later then? sa jag
-Yeah! bye-
-Bye. sa jag och gick där ifrån coh mötte Niall som hade stora ögon.
-Soo was it her?! frågade han
-If you mean victora,that just moved from Mullingar and it's born in Sweden-
-YESS it's her! did you get her number? avbröt ham mig
-yes! sa jag och hoppade runt och han hängde på och vi hopade runt som idioter medans det fanns folk som gav oss blickar.

~*~

-Nelly..you wanna go on a date with me? frågade Harry medans vi satt vi soffan och jag hållde på med hans fingrar.
-why do you even ask that? frågade jag och log
-What about go now? frågade han
-Anything you want,just let me fix me. sa jag och log och ställde mig upp och gick in på rummet och öppnade min resvästa och tog fram min klänning,som har svartöverdel och en vit underdel som en kjol och to fram en jeans jacka som skulle passa med outfiten. och sminkade mig lätt,det var inte för mycket eller för lite.
När jag öppnade dörren stog Harry där och bara stirrade på mig.
-is it to much? frågade jag nervöst
-No..it's not. you're perfect,sa han och log sitt söta Smile och tittade ner mot golvet och rodnade.
-Ready to go then?frågade han
-Where are we going? frågade jag
-You'll see! sa han och vi gick ner till hans bil.efter runt 15min stannade vi vid SeaLife ett stort Akvarium.
-Are you sure about this? you know it's gonna be fans and papz there? sa jag och lät orolig
-You're my Girlfriend why can't i show everybody that? frågade han och la handen på mina hand som låg på min lår och log.
-I love you. sa jag 
-But i love you more,should we goo then? sa han 
-Yeah. 
När vi hade gått ur bilen och köpt inträde tittade på kartan och bestämde vart vi skulle. Vi gick runt ett tag tills vi kom till en tunnel,med glas runt om och det simmade fiskar runt om. Vi båda satte om på en bänk och började prata,tills några fans kom fram.
-Harry Styles? frågade en tjej  med 2 andra tjejer bakom sig.
-yeah! Hello,  sa han och log mot de.
-we love you soo much! Nelly to ofcourse, sa hon och jag blev chockad. 
-What's you're name Sweeties? frågade Harry
-my name is Delliné and that's Zoe my Friend and my little sister Belle och pekade på en blond tjej först sen på den minsta.
-Hello! sa jag och vinkade om de alla och böjde mig ner för att prata med Belle.
-Im Nelly. sa jag och tog fram handen och log
-Belle. sa hon lågt och tog tag i mitt finger med hela hennes hand. 
-You guys can talk,Delliné you don't mind if i carry her? frågade jag och tittade på henne
-nope! sa hon och jag sträckte fram båda mina händer och hon gick fram till mig och jag bärde upp henne.
Medans jag bärde Belle såg jag hur tjejerna turades om att ta bilder med Harry och man såg hur glad han var att träffa sina fans,hela hans ansikte lös upp.Harry skrev autografer och helt plötsligt ville de oxå ha bilder med mig och min autograf,jag blev chockad,jag gav Belle till Harry och vi tog bilder. Efter att ha pratat med de en stund var vi tvungna att åka hem.
-They where really nice. sa jag och log
-yeah..and they respect you,thats was the most wonderful about them. sa han och jag svarade honom med ett leende.
-The date was  incredible by the way sa jag
-Glad that you liket it. sa han och pussade min hand
-I didn't liket it...sa jag
-Oh..sa han
-I loved it..but i love you more though. sa jag
-Love you to babe. sa han och vi möttes i en kyss


~*~

-Niall,can i come over? frågade jag på mobilen
-Why? frågade han
-can you learn me play guitar? harry is a sleep.
-The clock is 11?
-sooo? please,i did help you find Victora and get her number so you own me. sa jag
-sure. come over the, Liam is with dani. sa han 
-See you soon then!  sa jag och la på.


sååå här får ni ett kap! hoppas nni gillade den, xIda 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0