You're still the one ~ Chapter 26

 

-Since you started sing? sa han och log
-i agree with Niall you really sound like an Angel, forsatte han innan jag hann svara
-Really? sa jag och log stort
-No? sa Harry och mitt leende suddades bort
-I was just kidding babe..You're voice is incredible sa han och kramade mig bak ifrån
-Thanks. i love you- sa jag och han böjade ner sitt huvud och vi möttes i en kyss 
-ewww! get a room pleasee?! skrek Niall högt och täckte för sitt ansikte och sprang iväg,man hörde att ytterdörren smälldes igen men öggpnades igen efter några sekunder.
-By The way,Nelly call me tomorrow! Night..sa han igen och smällde igen ytterdörren...(Igen) 
-What was that? frågade jag Harry och skrattade och han ryckte på axlarna och skrattade.

-What movie? frågade Harry mig
-eh...i know,a walk to remember? sa han 
-yeahh why not? sa jag och satte in skivan och gick o la mig ner bland täcket och kände Harrys armar om mig.

~~~


Kag pausade filmen när jag märkte att Nelly hade börjat andas tyngre och snarkade lätt och tittade på hennes söta ansikte och pussade på hennes panna och mummlade "Night..my princess" och la mig tillrätta och blundade och snart befann jag mig i drömmarnas värld.

-yeah okey...when? 
-starbucks? now? 
-Okeey see you soon! byee. sa en röst,som jag var rätt säker på att det var Nelly,men jag öppnade inte mina ögon.
-See you soon! i love you. sa hon och pussade mig på kinden och stängde rumsdörren sakta och gick vidare för att ta på sig skorna. Precis när hon stängde dörren,flög mina ögonlock upp och vände mig om för att titta på klockan. Den var bara 10..varför skulle hon  ut så tidigt för?




-Hey! sa jag och ställde mig upp när jag såg Nelly komma in genom Starbucks och gav henne en kram.
-thanks for helping me..i really like her! sa jag och gav henne en latte jag beställde åt henne och vi gick ut ur starbucks.
-No problems Ni sa hon och log o drack ur latten
-So how does she looks like? frågade hon
-Eh..She has long brown hair to her shoulders and blue eyes you know like the ocean,well thats all sa jag
-We need a miracle right now..sa hon och skrattade lite
-How are we 2 suposed to find a girl that has brown hair and blue eyes? it London we're talking about. sa hon igen.
-Pleaseee? sa jag
-Fine..well we start by the new houses and then the mall? sa hon och log
-You know i love you right? sa jag 
-yeah i know..im too awsome! everyone loves me well..almost everyone. sa hon och skrattade,jag skakade bara på huvudet och slog till henne på armen lite löst och log.

-
Vi hade letat i flera timmar och var ganska trötta men helt plötsligt tror jag att jag hade hittat henne.
-It's her! viskade jag i Nellys öra
-where? frågade hon
-She standing there by Forever21 sa jag
-Are you sure? frågade hon
-yepp,can you go and talk with her? and ask her about her name,if it's Victora then it's her! sa jag och puttade iväg Nelly.



Kort jag vet! men jag har filmer jag ska titta på nu! kommentera såå blir jahhh glad! xIda



Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej! Jättebra noveller du gör, lust att köra länkbyte? Kram

Svar: Visst varför inte! säg till när du har gjort länkbytet så gör jag desmma! xIda
onedfanfic.webblogg.se

2013-01-19 @ 14:07:09
URL: http://showtime.blogg.se
Postat av: Fanny & Nora

Läs gärna våran nya novell om killarna i 1D! http://onedstolemytime.blogg.se

2013-01-19 @ 16:13:56
URL: http://onedstolemytime.blogg.se
Postat av: Anonym

Bra kapitel!!

2013-01-20 @ 01:02:54
Postat av: Stina

Sv; Jag skulle gärna göra länkbyte med er, kommentera bara på min blogg när ni har gjort det så gör jag detsamma :) xx

Svar: klar! :)
onedfanfic.webblogg.se

2013-01-20 @ 19:54:09
URL: http://onedirectionnooveller.blogg.se
Postat av: 1Dnoveller

Sv: Såklart vi kan det!
Sätter in er på en gång ;)

2013-01-20 @ 20:15:22
URL: http://1dnoveller.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0