You're Still the one ~ Chapter 25

-Are you sure about this? frågade mamma för femte gången
-Yes! i living with Harry for a while and then im gonna find my own aparment. sa jag och suckade
-But? -
-Mom,no but's im gonna be fine. sa jag och stoppade ner kläderna
-if you say so,sa hon och försvann,efter nån minut knackade nån på dörren. "Mamma säkert..."
-What mom? sa jag och började bli irriterad och tittade mot dörren men det var inte mamma
-Wow...Chill,Sis..sa Niall och skrattade
-Sorry..my mom..she's annoying.sa jag och log lite
-It's okey,sa han och satte sig på sängen brevid min resväska.
-is everyone down there waiting? frågade jag och stängde min resväska
-Yep! sa han och poppade P:et 
-Well im done,should we go? sa jag och han nickade och vi gick ner till de andra.
-Take care..sa mamma och Sam
-Yeah,see you soon! sa jag och kramade om de båda och sedan David.
-See you soon,you have my number call me whenever u want. sa han och jag log o nickade
-Bye, sa alla de tre och jag vinkade mot de och vi alla satte os i bilen.
Louis körde,Liam satt brevid och vi resten satt där bak,jag satt på på harrys knä och Niall satt brevid oss med Zayn brevid honom och resten av tjejerna satt där bak.De första 20minuterna satt vi alla och pratade sen blev jag trött och lutade mig mot Harrys hals och sommnade genom hela resan.

Jag vaknade och märkte att jag låg i Harrys säng med en av hans stora töjor på mig och tittade runt i rummet och satte mig upp och tur nog var det att tröjan räckte ända ner till mina lår.
Jag öppnade sakta dörren och märkte att Harry låg i soffan och snarkade lätt jag log och gick vidare mot köket och såg Niall sitta där och äta på en macka..
-Really? sa jag och satte mig framför honom och skrattade
-Im hungry..sa han och tog en till tugga 
-haha,where are the others? frågade jag honom
-I think they all went home,and Lou is with El. sa han med mat fullt i munnen och jag brast ut i skratt,medans han tittade på mig med ett frågetecken i ansiktet.
-You're funny,sa jag och och log
-How can i be funny?...im just eating? sa han med en förvirrad blick 
-Well you're Niall James Horan,and niall can you help me with something? frågade jag
-Sure,what is it lil sis? sa han och svalde sin sista tugga macka
-playing guitar? sa jag
-Why? frågade han
-Just wanna write a song..or something like that. sa jag
-Yeah sure,whenever you want. and you know i have never really heard you sing? sa han och log 
-i sound like a dead bird or like trash..sa jag 
-i don't think so! sing something..sa han
-no...sa jag
-Comee on.
-No!..i dont like my voice. sa jag
-Pleasee! just little? sa han
-You're not gonna give up huh? sa jag och suckade
-you know me, sa han och log stort.
-Witch song..frågade jag
-Ehm...can you one of our songs? frågade han och jag började fundera. 
-Yeah.. the whole Up All Night Album and Take me home album..sa jag
-theen whats you're favorite song? sa han
-Summer Love and I wish svarade jag
-The sing one of them..just littleee please? sa han
-Fine,Can you get you're guitar..it's sound better then. sa jag och han nickade och försvann ut genom ytterdörren (Niall bor mitt i mot Harry so u know) Han kom tillbaka lika snabbt och satte sig på stolen och började spela oc jag tog ett djupt andetag,blundade och började på Zayns Solo

"Can't believe your packin your bags
Tryin so hard not to cry
Had the best time and now its the worst time
But we have to say goodbye

Don't promise that you're gonna write

Don't promise that you'll call
Just promise that you won't forget we had it all

Cause you where mine for the summer
Now we know it's nearly over
Feels like snow in September
but i always will remember 
You Were my Summer love
You always be mine summe love"


När öppnade mina ögon igen tittade Niall på mig med stora ögon..
-Told ya. im bad at singing..sa jag
-No youre not...why aren't you going for singer? frågade han
-Never thoungh of something like that i guess..sa jag och ryckte på axlarna
-YOU never thoungh of it? are you out of you're mind? you sings like an Angel. sa han
-Niall..Stop lie..i sings horible! sa jag
-no you not. sa en röst..bakom mig 
-how long have you listen? frågade jag och tittade på Harry

Sorryyyy! hann inte med ett längre kap elr lägga in bilder! nästa kap kmr ut imorgon puzz! xIda

Kommentarer
Postat av: Wilma

Bra kapitel! Längtar till nästa!

2013-01-17 @ 21:50:17
Postat av: Emelia Selin

Hej, skulle du vilja göra ett länkbyte med mig? :)

Kraam!

Svar: Gärna! Säg till när du ee klar så gör jag min. Kraaam!:) xIda
onedfanfic.webblogg.se

2013-01-17 @ 22:52:15
URL: http://nnovellbloggen.blogg.se
Postat av: :D

as bra!!:D

2013-01-17 @ 23:58:49
Postat av: Emelia Selin

Nu har jag länkat! :)

Svar: samma här! :)
onedfanfic.webblogg.se

2013-01-18 @ 20:23:08
URL: http://nnovellbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0