You're still the one ~ Chapter 24

 


Efter när Selena och Justin hade gått sov jag en stund tills jag märkte att det var nån som stirrade på mig..jag öppnade mina ögon och log.
-Hey..sa han
-Hi,When did u come? frågade jah
-for like 30min ago? and who gave u these flowers? frågade han och jag tittade på vasen med rosorna i och log stort.
-A guy..sa jag bara för att retas
-Who? frågade han och tittade på mig och man kunde se att det stog "Jealous" över hela hans face,Jag skrattade lätt innan jag svarade honom.
-You're jealous? sa jag och log
-no..sa han och tittade bort
-Just say that you're jealous and i will say who gave me the flowers. sa jag och skrattade ännu en gång.
-Fine...yes i am jealous. sa han och hade blicken kvar åt sidan
-It was Justin and Selen..jerk. sa jag coh började skratta
-oh...i think i saw him outside but i wasen't sure.sa han
-u know..i only have eyes for u..sa jag och log.
- I Love you. sa han och böjde sig ner och kysste mig.

 

Några dagar efter.

 

-Im soo happy that i finally can get out of here! sa jag när jag satte mig i harrys bil
och Harry skrattade lite coh började köra hemåt.
-I have a suprise when we get home! sa han och log
-a suprise?! sa jag och lät glad
-Yep,sa han och poppade "P:et"
-What kind of suprise? frågade jag helt uppjagad
-Well..you're gonna see..sa han.
När vi var framme satte han hans händer framför mina ögon och ledde mig till dörren när jag hade kommit in hoppade killarna,El,Dani,Perrie och Gemma fram och skrek "SUPRISE"
Och jag blev rörd.
-Omg..Why are u all doing here? sa jag och var helt överaskad
-Harry call'd us and we saw Harrys Tweet are u feeling better! sa El och kom fram och kramade mig.
-oh..yeah! sa jag och kramde om alla till sist vard et Niall
-Omg..i have miss'd u so much! sa jag högt och la mina armar om Niall
-Wow..thanks Nell. sa de andra och gick till vardagsrummet
-Guys! i didn't mean like that. skrek jag efter de.
-I have miss'd u to! sa Niall
-Those days at the hospital was likee EW sa jag högt och Niall skrattade
-Well those days in Mullingar where like the best day ever! sa han
-What happend? is it a girl? omg..it is a girl?! sa jag och log
-Maybee...retades han
-Niall James Horan..Tell mee now! sa jag
-Yeah it is a girl..but i only now her name..sa han
-Why didn't you ask for her number then? sa jag och tittade konstig på honom
-She said that if we met again then she will give me her number...sa han
-I like that girl already..her name was?
-Victora, sa han med det största flinet på hans läppar.
-beautful name..do the guys now?
-just Liam..Nelly..when we get back to London can u help me find her? Pleasee? sa han tittade på mig med de där ögone som katten i shreak hade som verkligen var söta.
-But we don't know even know where she lives..sa jag
-Pleaseee!
-Fine..sa jag tillslut och han hoppade runt mig.
"Han måste verkligen gilla henne mycket?..."


Sååå kap 24 men det blev en kort för att jag ahr läxor att göra! hoppas ni iaf blev glada att det kom ut ett kapitel och att det inte kommer bli lätt med upptaderingen när man går i 6:an.och victoria du kommer komma in om kanske 1-2 kap! håll ut Puzzz! xIda


Kommentarer
Postat av: Wilma

Bra blogg! Vet du när Z lägger upp nästa kapitel??
Har för mig att du nån gång bad om konstruktiv kritik(?) Så... jag har läst eran blogg ett tag och måste säga att jag tycker att du har bra uppdatering! Dock stör jag mig lite på att du skriver "jah" istället för "jag" men det är väl en smaksak antar jag...
Bra kapitel i alla fall hoppas att både du och Z uppdaterar snart igen!:)

Svar: Tack,Tyvärr vet jag inte när eftersom hon har mycket att göra men jag lover dig attd et inte är sista gången du hör av henne här på bloggen och tack för att du var ärlig och jag ska försöka ändra mig till "Jag" ist..är van att skriv jah..haha! När kap 25 kommer blir kansks imorgon elr på fredag,sry men jag har inte så mycket tid och för Z ska jag prata med henne så hon kan nog klämma in ett kap! :D xIda
onedfanfic.webblogg.se

2013-01-14 @ 21:31:12
Postat av: Anonym

Heej! Vi undrar om du har lust att snabbt kolla in på våran blogg med två pågående fanfics, och lämna en snabb kommentar om vad du tycker (och självklart stanna om du gillar de!) Would totally make our day! Grym novell, keep up the good work girl! Lots of love x A

2013-01-15 @ 20:55:46
URL: http://ficsgirls.blogg.se
Postat av: Victoria

Hej! Jag glömde att skriva att jag hatar mitt namn så du kan gärna kalla mig Vickan! Och sen så träffar jag inte mina storasystrar så ofta en av dom bor långt bort:( men när vi träffas alla så är mina syrrors pojkvänner oxå med! Du skriver verkligen jättebra!!! Det är jättekul att jag vann din tävling eller vad man ska kalla det!
// Victoria/Vickan!:)

2013-01-16 @ 20:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0