You're still the one ~ 34



dagarna gick jättteeeeee sakta för mig,det ända jag väntade på var att denize skulle komma in i rummet och säga att jag hade samtal men det hände aldrig,jag hade gått och köpt en ny mobil oxå en exakt samma,jga hade sms:at Harry eftersom jag kunde hans nummer utan till men han hade inte svarat mig...Jag väntade tills nästa vecka måndag.

Jag vaknade av ett ryck och märkte att ingen var kvar i sovrummet,jag tog på mig ett par mjukisar och gick ner för trappen gäspande. när jag kom ner märkte jag att det var nån kille som låg och sov i soffan..jag började bli lite rädd men tänkte efter att det hade kunnat vara josh,Tommy elr Mark. 
-Morning, sa en röst och jag vände mig mot soffan.
-Oh- morning Tommy. sa jag och satte mig vi bordet
-Where is the others? frågade han
-Dunno,think they went out? why did you sleep on the couch? frgåade jag och märkte att han hade kommit fram till bordet och satt nu framför mig medans jag gick och tog ut flingorna och mjöliken.
-I really don't know..sa han och skrattade lite
-You're wierd! sa jag och stoppade in en sked med flingor i munnen
-You know me! sa han och jag nickade och log.


Efter frukosten så hade de andra inte kommit hem än så jag och Tommy skulle tittta på filmer.
Vi var i mitten av The grudge när jag var tvungen att gå på Toa.

När Nelly hade gått på Toa hade hon fått ett sms...jag vet att jag inte borde tittade på den men jag var tvungen att göra det.

From: Brother Niall 13:32
We are in New York now! We have the whole day free,call me so we can meet up? :) xNiall


Sen kom det ett sms från Harry....

From:Myyy Love 
We're in New York now,Call me so we can met up and talk? and the guys want to see you!xH

Jag hann inte svara förrens jag hörde att att Nelly kom ut ur toan och ajg la snabbt ner hennes mobil och tog upp min.
-You got 2 texts, sa jag 
-oh..sa hon och tog upp sin mobil. och hennes leende blev större
-Excuse me? sa hon
-Sure! sa jag och log lite

När jag tog upp mobilen såg jag att det var ett från Niall och en från HARRYYY!  jag bestämde att vilja ringa upp Harry först. Han svarde efter några singnaler.

-HI Harry, sa jag
-Hey.
-i really want to meet up and talk about this..and work all of this out..sa jag
-yeah...could we meet up by the park near the Subway? frågade han
-When? frågade jag
-Well..in 5min? frågade han
-Harry can you wait. sa jag och la min mobil mot bröstet
-Tomma im soo sorry,but i gotta go and meet my boyfriend is it okey with you? sa jag
-Yeahh, svarde han 
-Okeey! see you there HArry, sa jag
-Bye. sa han och la på
"äntligen skulle jag få träffa honom och reda ut allt?...."

Ett kort men hoppas att ni gillade den! Kommentera oxå! xIda

Kommentarer
Postat av: Frida

Den är grymt bra!! Helt klart en av de bästa novellerna jag har läst!!!;) Vill bara ha mer NU!! Snälla sig att nästa kapitel kommer ut snart?!?!?!<3xx

Svar: Kommer ett imorgon! och tackk :D <3 xIda
onedfanfic.webblogg.se

2013-01-30 @ 22:41:03
Postat av: Anonym

Vill ha meeer! Den är ju sjukt bra!

Svar: tackkk<3 xIda
onedfanfic.webblogg.se

2013-01-31 @ 20:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0