You're still the one ~ 33



När jag hade tweet:at det ringde jag upp Harry och han svarade efter några singnaler.

-Hello? 
-Heyy! 
-What you're doing hun? 
 
vi pratade med varandra i kanske minst 2tim innan vi båda skulle gå och lägga oss.

På morgonen kände jag att det var nån som drog i mitt öra..vänta mitt öra?! , när jag öppnade mina ögon såg jag Josh framför mig.."Not suprised" 
-Morning sa han och då märkte jag alla andra som stog bakom honom 
-that's *scary...and why just my ear? sa jag och tittade på honom
-dunno... sa han och skrattade lite
-Well..comee on now! we're going to ice-Skateing!  Skrek Josh och tog tag i min kropp och bärde upp mig i luften
-Joshh! what the hell? sa jag och han släppte ner mig i Toan
-Well...You where slowww! sa han och skrattade och gick ut
Jag suckade ännu en gång och började med att borsta tänderna.
När jag hade bytt om och allt var klart stog alla där nere klart men vart var mark? 
-Guyss where's Mark? Frågade jag
-He didn't wanna come,Work thing i gueesss, svarade Mia
-Well...are we taking a cab or? 
-Myy baby is gonna drive us,sa Mia och log
-ohhh...i forgot that he have license haha. sa jag och satte på mig mina converse.

*När vi kom fram*

-you can Skate right? frågade Tommy
-nope,that's why im gonna sit here and just watch when you guys gonna Fail sa jag och log mot honom medans alla satte på sig sina skridskorna.
-That's not cool, sa han och skrattade och skakade på huvudet och jag lipade bara mot honom.
Efter när alla hade klagat på att jag skulle åka i 5mi,tog jag på ett par skridskor och var tvungen att Hålla i Tommy för att inte rammla,Jag la min mobil på läktaren för ifall jag skulle rammla och den skulle gå sönder elr nåt. Efter ett tag Var Tommy tvungen att gå på Toan så jag Denize fick hjälpa mig och lära mig att åka...för jag kunde inte åka...

Jag hatade verkligen att ljuga för Nelly..jag skulle inte gå på Toa..jag var påväg att göra en hemsk.grej,
När jag kom fram till läktaren tog jag Nellys mobil och gick till Toan. jag skickade iväg ett sms till "Myyy Love" 

To:Myyy Love 12:13 
it's over...it's not you're fault, it's mine. Bye Harry. x

När jag hade skickat iväg sms:et tog jag sönder hennes mobil och spolade ner den i Toan.
Det var dumt gjort aa..men Nelly skulle bli min. 
När jag kom ut igen såg jag att Nelly hade rammlat och skadat sig så jag skyndade mig dit.
-Nelly? are you okey? frågade jag
-yes,Joshhhh this is why i don't like ice-Skating! skrek hon och josh lipade mot henne.
Om jag skulle vara ärligt ville jag ha en sån där relation  som Nelly och Josh hade,och ja jag var Avundsjuk.
-Come on..sa jag coh hjläpte henne till läktaren
-Tommy...have you seen my phone? frågade hon coh letade efter sin mobil
Klumpen i magen blev bara större och större...
-no? Why. frågade jag dumt
-Well..i gotta call Harry...he wanted to tell me something. sa hon 
-oh..but i haven't seen it. sa jag 
-oh..maybe one of the others have it. sa hon och log mot mig

När vi alla kom hem Sprang Nelly upp så fort hon kunde och letade eter sin mobil.
-Guyss! i can't find my phonee! skrek hon och vi alla sprang upp
-i think you lost it..sa Denize
-But Harry gonna call me soon and it was a gift from my mom....sa hon och hennes tårar började komma
nejjj! vad hade jag gjort?! 
-Heey! shhh...take it easy okey? sa Mia och tröstade henne och Denize.

Jag lånade denize's mobil och ringde upp Harry men han svarade inte sen försökte jag ringa upp Niall och han svarade.
-Niall! sa jag och andasde ut
-How could you do that? sa han
-Do what? frågadee jag förvirrad
-He's hurt..sa han
-Who's hurt? frågade jag
-Don't play dumb...sa han
-Play dumb? Niall what the hell! 
-Im sorry Nelly..but i thought you wasen't the one who brokes promises...sa han
-what promise?! Niall? 
-im sorry..sa han coh la på.

Vad fan var det som hände nyss? jag försökte ringa Harry minst 5gånger innan han svarade

-Harry you answered! sa jag lättad
-Nelly...what do you want? Explain why you can't do it and that you just wanna be friends or what? sa han coh ajg blev helt chockad.
-What do you mean? frågade jag
-You promised me...and don't play Dumb okey? you really hurt me. sa han
-What do you mean by play dumb.? 
-another lie...thanks that really feelt better!  sa han
-Harry...i don't now what you're talking about? sa jag och mina  tårar kom
-Let's do this insted...When you're in New York,text this number if you want to meet up and talk..cause i really want to work this out before my birthday...okey?
-Maybe...you really hurt me. bye. sa han och la på
Efter när han hade lagt på började mina tårar komma ännu mer.
Vad mena han äns med "You really hurt me"? jag hade jue inte gjort nåt? vi var väl fortfarande ihop elr?....


När jag hade lagt på kom några tårar...hur kunde hon äns bara spela dum?
jag kastade min mobil mot dörren.
-why did you to this to me? mummlade jag efter det märkte jag att Louis öppnade dörren
-hey..buddie? sa han och satte sig brevid på golvet
-How are you?
-not good..
-I don't know this side of Nelly..i think she has a good explanation..sa han
-dunno..mummlade jag och forsatte titta ner.
-Take it easy okey? if you don't let her explain..then maybe she's gonna be taken and i now that you really love her.

Heeej! såå jag har bestämt att Lucy Hale ska vara Nelly, :) och skulle jag kunna få kommentarer? :D xIdaaa 
OBSS! kan finnas stavfel! #Justsaying



Kommentarer
Postat av: Frida

Jättebra! Love it!!😍 När kommer nästa?!:)xx

Svar: Tackkk sååå mycket! kanske imorgon elr i övermorgon! :D xIda
onedfanfic.webblogg.se

2013-01-29 @ 20:56:49
Postat av: Hilda

den är så bra :)

Svar: Tack så mycket! :D xIda
onedfanfic.webblogg.se

2013-01-29 @ 21:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0