You're still the one ~ 32


-im going out for a while! sa jag coh tog på mig mina skor
-where are you going? frågade Liam
-just gonna met up a friend,svarade jag och tog mina nycklar
-well...then see you soon. sa han
-yeah! byee, sa jag och öppnade döörren och gick mot Starbucks.
När jag kom fram såg jag Victora stå där med ryggen vänd.

-Guss whooo? sa jag och höll mina händer för
-ehmm...Zac Efron! sa hon
-really? frågade jag
-ofcurse i know who you areee! i can't forget you're Irish-accent. sa hon och jag tog bort mina händer och hon vände sig om och log.
-should we go in? frågade jag och hon nickade.
När vi kom in beställde hon en Vanillia Spice late med extra grädde och jag betällde Hot chocolate med grädde och choklad sås.
-what do you think about London? frågade jag och drack lite ur min choklad
-it's okey..well now that i have friends,but i still miss my old friends in Mullingar and Sweden..i don't even know why we always moving sa hon och tittade upp och började fnissa
-huh? frågade jag förvirrad
-you have some..sa hon och pekade på min mun och hon torkade bort den.
-oh...umh...thanks, sa jag coh tittade ner medans mina kinder blev röda
-You're cute when you blush..you know that? sa hon och jag tittade upp och log hon rodnade oxå.
-you 2...sa jag
-Victoria? frågade jag
-yes?
-do you wanna.....go on a date ..with me? frågade jag
-Niall...im..sa hon men jag avbröt henne
-i get it..svarade jag
-yes. sa hon
-what?
-yess i wanna go on a date with you..sa hon och jag log.

Precis när jag hade lagt på hörde man ett skrik upp ifrån och jag började garva.
-NELLLLYYYYYYY!!!!! skrek Josh och jag började garva ännuu mer.
När han kom ner igen var hans hår grön,och han stirrade på mig
-well...never mess with Nelly Park sa jag coh log
-you're soo dead! skrek ahn och hoppade på mig och började kittla mig
-MIAAA!! YOU-RE BOY-FRIEN-D IS KI-LLIN-G MEEE!!! skrek jag och hon kom så fort hon kunde men det slutade med att hon låg på golvet och garvade.
men helt plötligt hoppade han av mig och tog mig mobil coh sprang upp och låste in sig på toan.
-Give back my phoneee! skrek jag och bankade på dörren
-wait! and who's Myyy Love? frågade han
-my dog! what do you think? frågade jag och dörren öppnades helt plötsligt och ahn gav tillbaka min mobil sen sprang han ner.
jag tittade genom sms:en och han hade skickat ett sms till Harry.

To:Myyy Love 21:03
You're girlfriend is soo mean! you should keep an eye on her,or someone will steal her ;) X unknown

To:Myyy Love 21:04
Sorry...that was josh! im soo gonna kill him now xNelly

-Or someone will steal her? wowww Joshhh sa jag när jag ahde kommit ner och ahn ryckte bara på axlarna.
-i didn't knwo what to write..hahha! sa han och kramade om Mia
-you're soo random! well im off too sleeep! night guys, sa jag
-Night! sa de alla samtidigt och jag gick upp.
När jag hade borstat tänderna bytte jag mig om och såg att jag hade råkat packat ner Harrys Will Jacks hoddies.

Nelly Park @Nelly_Park
Look what i found? Sorry @Harry_Styles but im gonna keep this till you come and get this :D Love you and miss you soo much! and @Real_Liam_Payne,@ZaynMalik,@NiallOfficial

Tweet:ade jag och tog kort på Harrys Jack Wills tröja.


Har fick ni ett till kap! hoppas ni gillade den! ;D xIda


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gilla det???
Näää!!
Jag älskade det!!!!!!! <3

Svar: awwee! tackk såå mycket :DD xIda
onedfanfic.webblogg.se

2013-01-28 @ 16:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0