Chapter 13 outbreaks

Jag vaknade av att Zayn pillade med mina fingrar,jag kollade bak på honom
-Oh sorry did i wake u up? Sade han när han såg mig
-Yes but its fine! svarade jag och log
-Lets get up! 
-Noo i dont wanna sade jag oc gömde mig under täcket
-Yes u aree  im gonna tickle uu  one...two...Thr-
-Okay okay!! Jag gav upp,jag gick upp och gick till toaletten,Jag tog tandborsten som jag fick igår och började borsta tänderna sedan gick jag ut och såg att Zayn var borta från rummet? Jag gick vidare och hittade honom  i köket.Han lagade  pannkakor
-Yummiii aree u done? frågade jag
-Yup savarade han och la de på ett fat
-Mmm this is soo good Zayn!! Thank you! sade jag och kramade honom och sedan fick han en bonus.En puss på kinden;) Han log
PLING PLONG!
Jag skrek av skräck
-Take it easy Mel
Aww Mel han har ett smeknamn på dig!  Ohh goshh skärp dig Melanie alla kllar dig för det varför är det så speciellt nu?
-Who is it?? frågade jag och det plingade igen
-Probably the boys! come sade han och gick till hallen.Han öppnade dörren och istället för att se 4 killar såg jag en tjej inte vem som helst Perrie! Hennes blick flyttades från Zayn till mig och sedan förvandlades hennes normala min till en arg  min  oh shit Tänkte jag
-SEE THAT U ALREADY HAVEMOVED ON FUCKING PLAYER!! skrek hon och puttade till Zayn.Jag vet inte varför men jag blev arg när hon puttade till han? Han hade ju inte gjort nåt?
-Take it easy Perrie! we're friends Friends? oucch that hurts
-Why should i!? And seriously with that bitch!? Just because she have lost her parent!? Skrek hon i full hals
Tårar bildades upp i mina ögon.Jag gick fram mot henne
-EXCUSE ME!? DONT EVER TALK ABOUT MY DAD YOUR FUCKING SLUT!! Skrek jag och gav henne en Bitchslap! Zayn stängde dörren rakt i haennes ansikte och krama om mig
-Heey lets forget that and go to the boys! sade han och (vaggade!?) mig i hans famn
-Noo they are just  gonna hate me as Perrie.. Viskade jag och snyftade
-No they wont come on lets go!
På vägen dit ringde jag Moster Jane och sade att jag var okej eftersom jag inte hade sagt nåt!
-We're here sade han.En klump bildades i magen. Jag ville inte gå igenom samma sak nu igen

I ship Zerrie toooo men nu blev det såhär:) 3 komentarer tills nästaa Pleaaseee♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

super bra! Jag kommer inte ihåg så mkt vad den handlar om, men den e jätte bra ändå! :) Skulle vara sällt om du hade en typ av sumering! ^^

Svar: Melanie och hennes bästis åkte till italien på semester sedan träffade de One direction och deras flickvänner men en dag får Melanie besked om att hennes pappa är död. den sista veckan i italien var super tråkig! När de kom hem till sverige deppade melanie alla dagar så hennes mamma skickade en henne i en månad till sin moster Jane i London och där nu träffade hon Zayn! och Tackk hihi
onedfanfic.webblogg.se

2013-01-31 @ 20:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0