Chapter 12 ~~ Cuddle♥

 
-Zayn! skrek jag! fråga inte varför jag  fick bara en reflex,Han tittade upp och kollade på mig men rörde inte sig
så jag gick till honom
-Hey! sade jag
-mhm..hi....sade han lågt! Okej mina tankar i italien var rätt.De sket väl i mig,Jag har förstört deras semester
-Ehm..tell the other that im osrry for wasting your time sade jag och tog ett steg bakåt Jag var sårad
Jag såg Kyle och Catlyn ha öppna munnar men det sket jag i!
-Wait! Melanie! sade han och  tog tag i min hand sedan drog han mig närmare sig,Nu såg jag han hade blodsprängda ögon?
-Zayn..sade jag lågt have u cried? frågade jag och han tittade ner
-Where do u live ?
-why do u wanna know? svarade han
-Because i dont think celebrities can walk alone without security!
- Hörni gå ni jag har ärenden att göra! skrek jag åt mina kusiner
-Okej är du säker?
-Ja gå ni!
 
-Come on! sade jag och log vilket fick han att le
-ughh okey this way! Han svängde åt höger och sedan vänster
-This is where i live! sade han
-Its nice!
- You have'nt even been inside yet sade han och öppnade dörren
-Woow it beautiful! Efter en rundtur satte vi oss på soffan i vardagsrummet vilket var stort!
-Wanna talk about it?
-About? svarade han
-Im not blonde if u think that! men ångra mig sen
-Oh im sorry i didnt meant to well yeah Perrie!
-Its okey i dont care she doesnt belong to me anymore....sade han och titta rakt i mina ögon
Jag fick ett sting av glädj i kroppen! Oh my god Mel dont get  in love!!
-oh Im sorry!
-Why? its not your problem? U wanna see a movie?
Yeah sa jag och log! Vi tog fram filtar och popcorn och satte in filmen Dear John
- Wanna like ehm....
-Wanna what zayn?
-Like....cuddle? sade han med osäkerhet i rösten
-Yeah! i need someones shoulder to cry into when the movies sad parts come! sade jag som en ursäkt
han skratta och öppna sin famn vilket jag mer än gärna ville så jag kröp ner i hans famn aww det här är så mysigt vill ha honom för resten av mitt liv!! Jag skakade bort tankarna sa jag nyss det där? eller rättare sagt tänkte jag nyss det där?? Jag kollade upp..i hans ögon det fick mig minnas om Italien! Jag studerae honom vidare tills hans läppar.Jag bara stod där och kollade hans fylliga läppar....Han kollade mot mig opps busted
Jag började rodna och kollade ner
-U wanna sleep here? frågade han because u cant go in the dark! sade han som en ursäkt vilket fick mig att skratta
- yes Zayn i wanna sleep here! Vi plockade upp the mess we done och la oss, jaa i samma säng;)
Jag kände hur en arm kramade om min midjaJag log och tog hans hand i min♥

Aww♥♥ Jag vill få 3 kommentarer tills nästa snällaaaaaaa♥♥
 

Kommentarer
Postat av: Vendela

Sv: Ja visst kan vi göra ett länkbyte! Länka mig först och säg till när ni är klara så länkar jag er tillbaka! Kram! :) xx

Svar: Klar :) xIda
onedfanfic.webblogg.se

2013-01-26 @ 17:11:20
URL: http://directionery.blogg.se
Postat av: Anonym

super bäst!

Svar: :)
onedfanfic.webblogg.se

2013-01-27 @ 00:41:56
Postat av: Anonym

as bra! men hur blev det med tävlingen?!

Svar: Förlåt men det har ändrats eftersom jag hade en hel månad att tänka om förlåt men kan du hjälpa mig? Vem av de ska jag ta? Megan fox eller Miley Cyrus? Jag tycker att det är mer annorlunda att ta Megan men är inte säker
onedfanfic.webblogg.se

2013-01-27 @ 00:50:29
Postat av: anomym

så bra den är :)

Svar: Aww tack♥♥
onedfanfic.webblogg.se

2013-01-29 @ 20:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0