Chapter 11 London

Kyle & Catlyn♥
Just nu var jag helt vilse i heathrowsflygplats. Jag kollade runt och letade efter Moster Jane men som jag sa det var länge sen jag träffa henne!
-Melanie? Är det du gumman? Jag vänder migom och ser en kvinna runt 30 års åldern!
-Aa det är jag svarade jag
-Åh gumman det var så länge sen ge mig en kram! sade hon och krama om mig,och jag log
-Mel det här är Kyle och Catlyn! dina kusiner.sade hon och pekade på en tjej och kille som var runt min ålder!
-Heej Jag kommer inte hiåg att jag hade kusiner här Awkward! haha Men när jag var åtta så hade du inga barn?
-Joo gumman de var på läger då! ,men vi borde röra på oss då kom!
 
På vägen hem eller ja deras hem så lärde jag känna  de Catlyn hade brunt hår och bruna ögon medans Kyle hade blondt hår och Gröna ögon!  och Catlyn gillade dans o Kyle fotboll.ÄÄr jag förvånad? Nej eftersom han verkade som en sån där kille som spelade ftboll och var populär men han var snäll
-This is your room Mel!! hoppas du gillar det sade moster Jane
-OMG jag älskar det tack så mycket!!! sade  jag ock krama om henne, Catlyn kom in i rummet
- Vill du dra till London eye imorn? och btw hope u liked your room! sade hon
-Jaaa det vill jag !! och jag älskar det! Jane hade redan gott så jag satt på sängen ensam i "Mitt" rum! Finns inte bara såna hära rum i filmer?
Jag började packa upp och när jag var klar ropade Kyle att det var matdags så jag gick ner...Det fanns fyra stolar,framför mig satt Catlyn och bredvid henne satt Moster Jane vilket inkluderar att jag satt bredvid Kyle!
-Mm det är sooo good! sade jag
-Haha varför snackar du både engelska och svenska? frågade Catlyn
- för att i sverige kallar man det för svengelska! ni då?
-Ni  vad? frågade Kyle
- Pratar ni alltid engelska eller?
-Nej nej ute pratar vi engelska men hemma pratar vi svenska! svarade Moster Jane på min fråga
-Tack för maten sa jag och Kyle undrade om jag ville spela fotboll ute med hans vänner då kom Catyy
-Jaa följer med! sa hon och bröaj dagdrömma om nåt?  Men snart fick jag svaret på det
-Du undrar säkert vrf hon e så? Joo hon är kär i en av mina polare Jamie!
-aha aa men visst sa jag och vi tog på oss skorna!
Vi pratade och pratade tills jag såg en skugga och inte vem som helst utan.....

Oj oj vem kan det va? Hoppas ni gillade kapitlet och hoppas ni Kommenterar!! puss & kram /Z
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG! vill ha fortsättningen!!!

Svar: Tack♥♥ Kmr upp en idag!
onedfanfic.webblogg.se

2013-01-26 @ 00:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0