You're Still the one ~ Chapter 41 (END)


-Bye byee, New York? viskade jag tyst för mig själv när vi alla satt på flyget hem till London
-Nelly? frågade Mia
-yeah? sa jag och vände mitt huvud
-Tommy dosen't feel good, u know? sa hon och det var sant,efter den natten hade han inte sakt ett ord till mig, och ignorerat mig. Jag hatade när sånt här hände och det var samma sak varje gång..
-yeah? but he dosen't want to talk to me and...well i can't say that everything is my fault right? he's the one who's ignoreing me. sa jag
-yeah i know but why don't u give him a chance he really love's you. sa hon
-I got a Boyfriend you know? sa jag
-but he always hurt you? sa hon
-the text why he and the others boys was ignored me it was just beacuse Tommy had sent Harry a text that i wanted to break up with him? that's why im still mad at him- sa jag
-what? it was him? sa hon chockad
-yeah, and im not sure that i can forgive him, for him it was a small thing but i was really so close to leave Harry. sa jag

"var är han? " tänkte jag medans jag tittade runt i flygplatset.
-Is that him? frågade josh och pekade på en kille och det var han, jag släppte mina grejer och sprang fram till hans famn och ahn snurrade runt mig.
-I have miss'd you sooo much! skrek jag nästan och pussade honom överallt.
-Nelly can i ask you something? frågade han och släppte ner mig
-sure? svarade jag och log stort och han tog nåt ut från sin ficka och det var ett litet paket och när han öppnade den var det en infinity ring och han satte den på mitt finger,männinkorna som gick runt oss hade stannat coh tittade på oss
-I love you Nelly and i promise to always love you,please have this till we one day get married? sa han och log
-omg..Harry...ofc! i love you to, sa jag och kramade om mig och han snurrade runt mig och männikorna runt oss klappade sina händer och man hörde hur de sa "awww"
-i really love you. sa han och pressade sina läppar mot mina och bakom såg jag resten av gängdet som klappade sina händer och även Tommy och log mot mig.
"i Love you Harry Edward Styles"

1 år senare.'

-Harry Styles do you want to take Nelly as you're Wife? frågade Prästen
-yes, sa han och satte ringen på mitt finger ovanför min förra
-Nelly Park do you agree to take Harry as you're husband?
-yes, sa jag och log  och satte ringen på hans finger
-then you two can kiss now, sa han och och vi kysstes och alla i publiken ställde sig upp och klappade sina händer.

- I love you so much Nell, mummlade han mot mina läppar,
-i love you to Hazza, mummlad jag tillbaka
"Forever and Always"


Dåligt slut? i knowwwww men nu ska jag börja på prologen på den nya :D xIda


Kommentarer
Postat av: Frida

Jättebra slut tycker jag!!<3xxx

2013-02-12 @ 16:53:22
URL: http://onedirecctionn.blogg.se
Postat av: Felicia

Ganska sorligt att den är slut! Den var såå bra! en av de bästa novellerna jag läst! SKOJAR INTE! Jag vet att den nästa kommer att bli minst lika bra! Ps! slutet var grymt!!! <3 ;) :)

Svar: Awwwe! tack sååå mkt! :D xIda
onedfanfic.webblogg.se

2013-02-12 @ 20:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0