You're still the one ~ 38







-Where are you going? frågade Denize och kom in i rummet
-Concert, svarade jag och log lite
-Who's?
-One Direction...
-Oh....didn't you and Harry?...
-yeah..but he wanted me to come today..so yeah.
-Have fun! sa hon och gick ut
-Denize! skrek jag efter henne
-Yess? frågade hon
-Can you come with me?
-Can't sorry...gotta meet ut Cody..sa hon coh rodnade
-Awwwe! good luck! sa jag
-Thanks sa hon och gick ut.

-Im going! skrek jag och tog på mig skorna
-Yeahh! skrek de tillbaka
När jag kom ner till dörren såg jag Nialls bil stå utanför och han vevade enr rutan.
-Hello? sa jag
-Hey, hop in! sa han och öppnade dörren
-How did you know that i lived here? frågade jag coh tittade på honom
-Im Niall Horan...what did you expect? sa han skrattandes
-yeah...that's true! haha!
-You ready for the concert? frågade han
-dunno?..thinks so it's just a concert. sa jag och log lite
-You don't even know..mumlade han
-What? frågade jag
-Nothing! sa han och jag skakade på huvudet och log.

När vi hade kommit in bakvägen visade niall till min plats som låg närmast scenen,fansen som skrek hade inte sett mig..som tur.

-10 9 8 7 6 skrek fansen och
-5 4 3 2 1! precis när det skrek 1 kom killarna ut och alla ställde sig upp och började skrika,jag märkte att Harry tittade runt och Niall såg det och pekade på mig och han vinkade och log och jag gjorde det tillbaka.
De började på låten "what makes you beautiful" och fansen sjöng med,under hela konserten hade Harry bara blicken på mig och log.."han var verkligen för söt."
Precis när de hade avslutad sången "Kiss you" började Harry började prata och killarna gick ner för scenen.
-Soo...there is a girl here today...and i want to sing a song for her. I love you. sa han och då kom nån kille ut med en stol till honom och en till brevid Harry och Niall kom ut med en gitarr i handen och satte sig på stolen och fansen började skrika ännu mer.
-I hope you guys gonna like it and you to. sa han coh tittade ner på mig och Niall började spela.


*

Who said it's over just because,

id to say it's not,
So where does that leave me? sjöng han
What part of being torn apart,
Makes even any sense at all to you
Cause I can't see.
I need to hear in black and white
That you don't need me now

Say you don't want me
That it's not like it was for you before
And say you don't love me
I'll turn around and walk right out the door
And let you go
Oh, I'll let you go

I'm ready for the very worst,
If that's the best you have to give to me
And I'll deal with that
But as long as there's a little doubt
As long as you don't say out loud
Those words, that I fear the most

So here's your chance
To fly or fall
To take a stand and show it all

Say you don't want me
That it's not like it was for you before
And say you don't love me
I'll turn around and walk right out the door
And let you go!
Jag vände mig om och såg att fansen hade börjat gråta och märkte at Harry tittade på mig och som de andra började jag också gråta och höll för min mun.
But until you, you say that you wish
I wasn't close enough to reach,
There won't be a day
Where you can't say
Please tell me that I won't be there
That I won't be there for you
'Cause I'll be there
Yeah I'll be there for you
Say you don't want me
That it's not like it was for you before
And say you don't love me
I'll turn around and walk right out the door
I'll turn around and walk right out the door
And let you go
And let you go....sjöng han och fansen började klappa sina händer och skrek
jag tårkade snabbt mina tårar och klappade händerna och log mot honom.

-Thanks NEW YORK CITY! we love you! skrek de och resten av killarna kom ut och de tackade för sig.
När det hade gått av scenen hörde jag några fans prata.
-Omg..Harry is soo sweet...wonder who the girl was? sa den ena tjejen
-I bet it's Nelly? but i didn't saw her? sa den andra
-yeah..me 2. sa hon och av mer hörde jag inte
När lokalen var tom kom Harry ut och han kom fram till mig.
-you really sing good, sa jag
-thanks, we need to talk. sa han
-yeah i know..svarade jag
-can we sit down? frågade han
-sure. sa jag coh vi satte oss ner.
-Nelly say that you don't love me anymore..sa han
-I can't..sa jag och log
-i didn't know how my feelings was before..but when you sang that song..i knew that i didn't wanna leave you..sa jag coh tittade ner
-i know it's kinda lame but..-
-no it's not! i love you. sa han och tog tag i mina händer och jag tittde upp
-i love you 2. and we are gonna make this work..it's just 1 week left sa jag och log stort
-yeah..sa han och vi närmade våra ansikten och möttes i en kyss.


Kommentarer
Postat av: Frida

Omg, vad braaaa!!!:)xx

2013-02-06 @ 22:10:35
Postat av: Anonym

AS bra!!!

2013-02-08 @ 16:17:13
Postat av: Emelie

NÄSTA DEL, NUUUUU! GRYM!

2013-02-10 @ 19:19:54
URL: http://dreaminggirls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0