You're still the one ~ 36

kan finnas stavfel! tittar aldrig igenom när jag skriver, x 



-Where is he? sa Louis frustrearad och satte sig i soffan
-He's probley just sitting some where? sa Zayn
-in 9h...yeah sure! svarade han

Klockan var 9 och ända sen 12 hade Harry varit borta,han hade ätit sin frukost och bara sen efter dragit ut,tur att konserten inte var idag. Han svarade varken när man ringde eller Sms:ade...och vi alla började bli oroliga.

-Try to call him again,sa Liam och gick fram och tillbaka och jag tog upp min mobil och knappade in Harrys nummer..vi hade hållit ihop med varandra gabska länge så ajg visste juee allas nummer utantill.

-He dosen't awnser...sa jag och Louis suckade ännu en gång..
-Im Tierd of this! im going to look for him. sa Louis och ställde sig upp då min mobil ringdes och det stog "Hazza" på skärmen.

-Omgg! Harry are you okey?? frågade jag och alla blickar var mot mig
-Is this Niall? frågade en kvinno röst
-Yes....why? frågade jag
-You're Friend Harry,he was in a car accident. sa hon och jag trodde inte mina öron
-WHAT?! skrek ajg rätt ut
-Is he okey then? forsatte jag
-Well...we don't know yet...svarade hon
-We're comming right away..sa jag och la på direkt.

-Well? frågade Louis
-he is in the hospital...car accident..viskade jag ut
-YOU SAY WHAT?! skrek Lousi och skyndade sig till hotel-dörren och vi alla kom efter honom.

-När vi kom fram till skjukhuset sprang Louis in.
-Harry Styles. sa han
-and Who are you? frågade kvinnan i reception
-His bandmates. svarade Zayn snabbt
-okey..then,room 325,down the hall on the left side sa hon och log
-Thanks! sa vi alla samtidigt

From: My princess
i don't know..think so. x

To : My princess
So you don't love me anymore? x

Efter det sms:et svarade hon inte..hade kunnat gissa på det.
Jah hade varit ute i 9timmar och bara gått runt...tills en bil kom imot mig.

-Ugh..sa jag och öppnade mia ögon och satte mig upp i sängen.
-HArry?! skrek killarna och kom fram till mig och dödade mig med kramar
-Guys...take it easy? im fine. sa jag och skrattade
-Don't laugh..sa Louis seriöst
-Awwwee! boobear missed me? sa jag coh han kramade om mig
-Should i call Nell? frågade niall och pekade på sin mobil
-no..it's over between us. sa jag tyst
-WHAT?! skrek alla rätt ut samtididgt.
-But?...you still love her don't you? frågade Liam
-Yeah..
-Then get her back? frågade Zayn
-It sounds simple...but it's not. and guys..she said that it wasen't her that send me that messege? sa jag
-Did you belive her then? frågade de
-no...sa jag och tittade ner
-and why not? frågade Louis mig
-i don't know...
-She has been you're friend for age's...you can't trust her? frågade Niall och jag tittade upp och det var sant..
-im so dumb..sa jag och drog mina fingrar genom håret och suckade.

To: lil sis Nelly
Come to the hospital..Harry was in a car accident? x

From: lil sis Nelly
on my way,what room? x

To: lil sis Nelly
325,down the hall on the left side. and don't say that it was me who text you to come x

From: lil sis Nelly
you're secreat is safe with me! ;) x

-Niall...who are you texting? frågade Harry.
-Victoria, sa jag och tittade ner på mobilen igen.

To : Girlfriend<3
Hey! how are you? i really misss you! love you <3 xNiall

-Guys? can we talk...i mean go out there and talk? frågade jag och alla nickade och följde mig ut.
-so waht is it? frågade Liam
-Wait..sa jag och tittade efter Nelly.
-is that Nelly? frågade Zayn och pekade på en tjej som kom imot oss och log.
-wow...she's changed? sa Louis
-yeah...well it was 3 weeks since we saw her, sa Liam-
-Guys? sa hon och tittade konstigt på oss.
-i can't even get a hug? frågade hon
-Ogcourse...we're just..nevermind. mummlade jag och vi alla kramade om henne i en gruppkram.
-How are you guys by the way? frågade hon
-pretty..good? we think? well...not Harry, sa Liam och vi alla nickade
-oh..where is he? frågade hon och vi pekade på dörren.
-am i going in alone? frågade hon och tittade på oss.
-you 2 belong to eachother and we're waiting here..sa Liam och puttade in henne.

När jag kom in i rummet satt harry där med bandage runt sitt huvud och tittade på mig.
-hi...sa jag tyst och satte mig på stolen brevid hans säng.
-hey..it was Niall right? frågade han
-can't say anything. sa jag coh log lite.
-how are you? sa jag snabbt efter
-good..i think svarade han
-im sorry..all of this is my fault. sa jag och tittade på honom.
-no...it was mine...i didn't look properly when the car came. sa han
-We can still be friends right? frågade jag och han tittade upp.


Här har ni ett kap myy loves! hoppas ni gillade den,isåfall lämma en kommentar! :D xIda


Kommentarer
Postat av: felicia

Det skulle vara trevligt, menar du i "länkar" eller i ett inlägg i bloggen :)

Svar: båda? :) x
onedfanfic.webblogg.se

2013-02-03 @ 11:59:02
URL: http://minnoveller.blogg.se
Postat av: Frida

Nej, men Gud sååå BRA den ärrrr!!!!!!
När kommer nästa?!?!?!?:)<3xxxxxx

Svar: Snart hoppas jag? och tackkkk!<3 :D xIda
onedfanfic.webblogg.se

2013-02-03 @ 13:54:07
Postat av: Anonym

Superbra!!! jag läste och kommenterade senast i morse och jag är typ sjuk! såå jag sitter här med datorn och har sjukt tråkigt! men såå ser jag ett inlägg till och det gjorde min dag!!! TACK!!! <3 ;)

Svar: jag ska tacka dig! du kommenterade och DET gjorde MIN dag! <3 xIda
onedfanfic.webblogg.se

2013-02-03 @ 14:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0