You're still the one ~ 35



När jag kom fram till parken såg jag Harry stå lutad mot ett träd och hållde på med sin mobil,jag gick sakta fram och knackade lätt på hans axel.

-HI,Sorry im late..sa jag och skämdes lite
-No,it's okey i just got here to..sa han och log ett halvt leende och jag log tillbaka
-Should we? sa jag och pekade på stigen som ledde i till parken
-Yeah, svarade han och log lite.
När vi började gå,blev det tyst...inte en pinsam tystnad en skön..tills jag öppnade munnen.
-So..it's this thing! sa jag coh märkte att han och jag hade sakt samma sak.
-You can start! sa vi båda samtidigt
-Sorry...you can start, sa jag
-No, i insist you. sa han
-thank you...Harry..we need to work things out? sa jag och sparkade på en sten medans vi gick
-Yeah..i know..could i ask you one question? frågade han
-Sure.
-did i do something wrong? frågade han
-what? no..ofcourse not! sa jag och tittade på honom
-But why did you break up with me then? frågade han och jag blev chockad
-i didn't? frågade jag förvirrad och stannade upp
-Yes you did.
-No
-Yes
-No, i haven't...
-look! sa han och visade mig ett sms.

"From: My princess 12:13
it's over...it's not you're fault, it's mine. Bye Harry. x"

-I never sent that? sa jag
-But who was it then?
-i don't know..
-don't lie...sa han och jag tittade upp på honom
-I dont?! skrek jag
-You don't have to yell! skrek han tillbaka
-Why not then?! skrek jag
-i just don't..sa han
-Harry what's you're problem? frågade jag argt.
-EVERYTHING?! skrek han och vände sig om.
-You know what Harry? frågade jag
-It's over for real this time,..forsatte jag och vände mig om och mina tårar kom,jag forsatte ut ur parken,när jag kom hem till lägenheten bröt jag ihop.

-Hey...are you okey? frågade Tommy
-i don't know...viskade jag och han kramade om mig
-What did that jerk do to you? frågade han och tittade på mig
-nothing...i was the one who did something..sa jag och ångrade att jag hade sakt "it's over"
-What did you do then? frågade han
-i said that it was over..and im regretted it..sa jag
-But why did you say it then? frågade han
-Cause i was mad...i didn't know what i was saying..
-Should i talk to him or something? frågade han
-No...i don't want you to get involved..sa jag och precis då kom de andra hem
-OMGG! Nell...What happend? Sa Denize och Mia samtiigt.

Jag berättade allt till de och slutade med att jag just nu låg i sängen och var ensam i rummet medans de andra var där nere..och jag fick ett sms från Niall.

From: Brother Niall
I heard what happend...Harry is destroyd...are u okey? Love you x

To: Brother Niall
not really...love you 2..x

From: Brother Niall
Stay strong love youu sister! and if there's something just call me :D x

Precis när jag skulle svara fick jag ett sms från Harry.

From: Myyy Love "Måste nog ändra namnet nu..."
Is everything over now, between us? x


skit dåligt kapitel! gud..jag har ingen insperation (stav) såå jobbigt att skriva dåå men jag vill inte svika er! såå här får ni ett as-dåligt kap! såååå ledsen, xIda


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad jag ÄLSKAR den här novellen!!!!! När kommer nästa kapitel?! Längtar såååååå!!<3xx

Svar: Tack så mycket! när nästa kap kommer vet jag inte.. xIda
onedfanfic.webblogg.se

2013-02-02 @ 00:37:22
Postat av: :D

neeeeeeej!! mera:D

2013-02-03 @ 00:26:32
Postat av: Anonym

Detta kapitel var inte dåligt det var lite spännande liksom!! :P, jag gillade det i alla fall!!!! Hoppas nästa kommer snart, för jag älskar denna novell!!!!

Svar: tack såå mycket! :D xIda
onedfanfic.webblogg.se

2013-02-03 @ 10:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0