When you least expect it ~ Chapter 1



-is that him again? sa Lucy och de andra tjejerna skrattade när vi stog vid skåpen medans jag la in mina böcker.
"Who?" frågade jag och stängde igen skåpet och vände mig mot tjejerna
"The Nerd", svarade Nathalie
"oh..he?" sa jag coh visste direkt vem de menade.
"Eyyy! nerd!?" skrek Nathalie och han vände sig om och vi alla började skratta.

 

*RING* RING*

 

"Lucy,we got lesson! se you guys soon", sa jag och vi alla sa hejdå och gick till vår lektion, när vi kom in i klassrummet satte vi alla på våra vanliga platser tills Mr Park kom in

 

"Today we're going to do some biology work and i need to pair you up",sa han och tog upp ett papper och sa namn efter namn,Lucy's namn kom.

 

"Lucy and David", sa han och jag suckade
"Niall and Destiny.. and..."
"nej nej nej....nej!!"
-But mr PArk why can't i be with Lucy? sa jag rätt ut och ställde mig upp
"Cause im the teacher! and sit down" sa han och ajg suckade ännu en gång och satte mig ner.

 

*Efter Skolan*

 

"God! you guys not gonna belive this!" sa jag när jag och Lucy kom ut från klassummet och vi samlades vid mitt skåp.
"What?" frågade Zoe
"Im paired with Niall!" sa jag och suckade högt
"Shit..Good luck with that ahah!" skrattade de alla
"we love you to!" and don't be late tomorrow to the Party! skrek Nathalie
"we'll see! s"krek ajg tillbaka och gick hem.

 

"Im Home!" skrek jag och öppnade dörren och gick raka vägen upp till mitt rum och satte mig vid datan.


 

Såååå! Det blev en kort sry! Hoppas ni gillade den xida


Kommentarer
Postat av: Frida

Jättebra!!:)xx

2013-02-12 @ 22:22:07
URL: http://Onedirecctionn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0