When you least expect it ~ Chapter 8



*BIP BIP BIPP*!


-Stupid alarm clock, mumlade jag för mig själv och stängade av den.
-Morning! sa en röst och jag vände mig snabbt om och mötte Niall's ansikte
-Niall? frågade jag överaskad
-yeah? what did you expect? frågade han med sin hesa morgon röst som lät sååå sexigt.
-i dont really know hahha! sa jag
-omg, sa jag och satte mig snabbt upp 
-What?frågade han
-i bet mt face and hair looks like a mess! you cant see me like this sa jag och ställde mig upp men stoppades av att Niall drog tillbaka min handled.
-You look beautiful okey? sa han och jag började rodna
-thanks..svarade jag och satte mig ner i sängen igen.
-Des.is it us now? frågade han 

"han nappade det! Nath var redo att förlora!"

-If you want? sa jag 
-then it is us! sa han och drog mig närmare hans ansikte
-Come on now my irish-boy, breakfast is waiting! sa jag och ställde mig snabbt upp igen för att den här gången undvika kyssa honom.

-You have english now right? frågade jag honom medans vi gick längs korridiren och alla tittade på oss.
-Yeah and you have gym? sa han
-yeah, my girls are over there i should go now, sa jag men han slåppte inte min hand och jag tittade frågadandes på honom.
-You forgot something, sa han och log sitt söta leende
-what?....ohh, sa jag och fattade vad han menade, jag sällde mig på tå och pussade honom på kinden och man kunde känna alla blickar som bränndes genom huden och alla som viskades.
-now you can go! Lou is waitng for me, call me when you're lesson ends, sa han och log
-yeah bye, sa jag och gick mot tjejerna och han mot Louis.

-wow, is he really that stupid?sa Nath och tittade på mig och log
-Obviously, svarade jag och himlade med ögonen och alla tjejerna skrattade men inte Lucy
-You go girl! sa Zoe och då gick Jack förbi

-Hi destiny, sa han
-hello, 
-you free this weekend? dump the nerd and meet me at my house at 6, sa han men det sista viskade han
-we'll see, svarade jag och han blinkaade med vänstra ögat och gick vidare med sitt "Gäng"

-What was that about? hhaha! frågade Zoe 
-He wanted me to dump the nerd and meet him outside his house at 6, haha, sa jag
-You should goo! sa zoe och Nath samtidigt
-can't, svarade jag
-why?
-i've got a thing, ya know? damn where late for gym come on! sa jag snabbt och drog med de till gympan.

~Efter skolan~

-Oh it's okey! gotta meet Niall, see ya! sa jag till tjejerna och skulle gå till nialls skåp då jag märkte att han stog där och pratade med Jack

-do you really think that Destiny likes you? she's one of the popular and belongs with someone popular like me, so back of okey?! sa Jack
-you don't own her! sa Niall tillbaks och jack tog upp sin knytnäve och slog till honom hårt på kinden,och när den träffade Niall's kind höll jag för munnen.
-Really? Just Back of and i'll let you be. sa han och gick iväg,när han hade gått sprang jag fram till Niall och satte mig mitt imot honom.
-omg,,,Niall are you okey? frågade jag oroligt men han vände bara sig om
-Niall?! speak to me! sa jag 
-you just saw me be beaten up? okey and hes right you should like someone of youre own kind.
-You're kidding! come on now, sa jag och lyfte upp honom
-im Sorry...im just mad that he thinks that he owns you..
-It's okey, come on we gotta fix you're wound (sår) sa jag och vi gick hem till honom

-Is someone home? frågade Niall men fick inget svar.
-Guess not, mumlade han 
-sit here and wait sa jag och bad honom sitta ner på en stol.
jag gick in på toan och tog pappaer och blötte ner det, sen letade jag i skåpen efter plåster och som tur var hittade jag den sista.
-okey, this is gonna hurt a little so just sit still okey? 
-yeah, svarade han och jag började torka bort blodet..
-ouch,,,,
-god...im sorry, it's done now anyways, sa jag och satte på plåstret


Skulle ha skrivit längre men nåt kom emellan sorry! xIda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0