When you least expect it ~ Chapter 7

 


-You wanna come in? frågade jag efter kyssen
-no it's okey!-
-My mom is at the at work we can just chill and watch a movie, sa jag och log
-are you sure? frågade han
-Yeah,come one! sa jag coh drog in honom
"WOW" var det ända han sa när vi kom in
-Yeah i know it's big, wanna eat something? frågade jag
-sandwich? sa han
-sure, sit down sa jag och jag fram till kylskåpet .
-im gonna do my special sandwich, i learn it from my dad, sa jag och log
-oh, is he at work to? frågade han medans jag började göra mackorna
-not really, svarade jag tyst och forsatte
-oh, then where is he? frågade han
-i don't really know...sa jag och la in mackorna i ungnen.
-oh...var det ända han sa

-It smells good! sa han medans jag tittade på mackorna
-Thanks, i hope it taste good to hahah! sa jag
-i think it does,sa han och i ögonvrån såg man att han log när han sa det.

-Done! sa jag och skulle precis ta de men klumpig som mig glömmde jag att det var varmt så jag skrek till och Niall kom springadens.

-GOD! Des are you okey? sa han med panik i rösten och skyndade sig och tog is i en påse och gav mig den, medans jag höll den kramade han om mina fingrara och tittade orloligt på mig.
-it's fine, sa jag och log lite fast det sved som f*n
-no it's not! come here, sa han och hjälpte mig ställa upp och hjälpte mig till stolen.
-sit here and take it easy okey? i can fix that. sa han och gick bort till ungnen och tog mackorna och la de i en talrik,stängde av ungnen och tog med talriken och satte sig mitt imot mig.
-are you okey? frågade han
-yeah, im fine, thanks! sa jag och log lite
-Des never make me worried okey? sa han och log sitt söta leende som jag aldrig sett förut
-Yeah, promise, now taste the sandwich, sa jag
-okey, sa han och tog en tugga, han började tugga sakta...
-sooo? frågade jag och han leende kom upp igen
-it was the most delicious sandwich I've eaten! sa han
-im glad that you like'd it, sa jag
-you're kidding? i liked it!? i love it! sa ahn och började äta snabbare och på nåt sätt var det ganska gulligt att ahn åt så mycket.
-you're cute, sa jag men ångrade mig direkt efter det, jag tittade upp igen och såg honom rodna.
-omgg! you're soo cute when you blush Niall! sa jag
-Des it is the boy's job to make girls blush. not you're job. keej? frågade han och log
-yeah yeahh! but you still look cute hahha, sa jag

-are you done? frågade jag
-yeahh, can we see a movie now? frågade han
-sureee! what movie? frågade jag
-ehhm...Dear John or is it too lame? sa han medans vi gick till vardagrummet-
-Sure, and noo it's not really lame it's a good movie, sa jag och han satte sig i soffan

-Are you tired? frågade Niall när vi hade kommit in halvägs genom filmen
-a litte, svarade jag
-you can lean om my shoulder and sleep if you want to, sa han
-Awwe, thanks sa jag och flyttade mig närmare honom och la mitt huvud på hans axel och efter några sekunder föll jag i en sömn.

När jag märkte att Destiny's andetag hade blivit tyngre så visste jag att hon sov och just då öppnades ytterdörren och hennes mamma kom hem.

-Oh, hi! Destiny's mom, sa hon
-Niall, her friend, sa jag coh vi skakade hand
-You know Niall i glad that i got to meet you. sa hon
-haha why? frågade jag
-my husband past away a month ago,...and since then Destiny have never really trust another guy before, im glad that you succeeded please don't hurt her? sa hon och då fattade jag varför hon aldrig svarade på min fråga när vi satt i köket.
-oh, im soo sorry and i haven't even planned to hurt her she's my friend, sa jag
-no it's okey! well you can sleep here tonight if you want? you live accros the street right? frågade hon
-yeah and thanks, sa jag
-i can go and talk to you're mom, and can you carry her up?
-yeah no problem, sa jag och när Des's mamma hade gått bärde ajg upp henne och la mig brevid henne.

-Godnight My princess, mummlade jag och pussade hennes panna.


Sååå Chapter 7 vad tycks? kommentera! och förlåt men jag har haft fullt upp i helgen! ni kan läsa om det på min privata blogg! www.idaquachh.blogg.se xIda


Kommentarer
Postat av: Frida

Jättebra!!!!! :Dxx

2013-02-25 @ 19:13:19
URL: http://Nattstad.se/onedirecctionn.blogg
Postat av: Mari

Superbra!!! :D

Svar: Tack! :D xIda
onedfanfic.webblogg.se

2013-02-25 @ 23:56:55
URL: http://directionnovell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0