When you least expect it ~ Chapter 6




-Thanks for the pizza i was starving! sa jag och log mot Louis
-No problems! sa han och log tillbaka
-Everyone done? frågade Lucy och alla nickade och ställde sig upp,precis när vi hade ställde os upp drog Lucy med Niall en bit ifrån oss och de började prata
-What was that about? frågade jag Louis och han skakade bara på axlarna och satte på sig sin jacka.

-you like her? frågade jag Niall när jag hade dragit bort honom en bit från de andra
-What? försökte jag
-Don't play dumb now? sa jag
-Yes i like her and you can go and say it to her if you want, erkännde han
-Why whould i? i just wanted you to take her home you 2 live accros eachother right? frågade jag
-Yeah and sure, sa han
-Just be careful...sa jag coh vände mig om och gick tillbaka till de andra

-Just be careful? "Va...vad menade hon med det?"-

 

-Bye guys! see you tommorw att school! sa jag och vinkade till Lucy och Louis
-Bye! svarade de och gick iväg och jag och Niall började gå.

-i have a crazy idea tomorrw! sa han och jag vände mitt huvud
-tell mee! sa jag och log
-Let's skip school? sa han
-don't be dumb, you have never skip school before? sa jag och skrattade
-well, it must be my first time sometime right? sa han
-Sure! sa jah
-then im comming to you tommorw if that's okey?
-yeah sure!
-well i live here so see ya? sa jag och skulle precis vända mig om men Niall tog tag i min handled och snurrade mig runt och ajg mötte hans ansikte.
-i wanna prove to u that im not just a geek and that i like you destiny,you're beautiful..and i have always liked you..sa han
-i like you to! ljög jag...
-then may i kiss you? frågade han
-yeah, viskade jag och han böjde sig och mötte mina läppar, hans läppar smakade mint och av nån anleding gillade jag det.


jag hatar mig själv...jag sa att ett kapitel skulle komma upp igår men det gjorde inte det, min upptadering har verkligen varit på 0! och så blev det här kap ett kort oxå? hur skulle jag kunna återgälda er? (säger man så hahah)  JAG BER SÅÅ MYCKET OM URSÄKT!? förlåter ni mig?  kommentera hur ni vill ha upptaderingen såå får väl fixa det på nåt sätt? xIda 

Ps har sett den nya musik-videon? One way or another? började gråta oxå..hahah


Kommentarer
Postat av: Frida

Jättebra!! :Dxx

2013-02-22 @ 20:24:59
URL: http://onedirecctionn.blogg.se
Postat av: Felicia

Den är jätte bra älskar novellen! ;) <3

2013-02-23 @ 14:45:09
Postat av: Anonym

Jätte bra :)
När kommer nästa kapitel??
Längtar...!!!!
Kram

Svar: Om några timmar :D xIda
onedfanfic.webblogg.se

2013-02-24 @ 17:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0