When you least expect it ~ Chapter 4

 

"Eyy Girls,i saw Niall and Des yesterday night"..sa jag
"WHAT?!" skrek Zoe högt
"Zoe! shut up, she can hear you" sa jag och höll för hennes mun
"Sorry"..sa hon
"You sure that was Des" frågade Zoe
"YES! he gave her his Hoddie, i bet she still has it," sa jag
"Des! skrek jag
"What?" frågade hon och kom in och satte sig ner med oss andra
"you have Niall as you're partner right?" frågade jag
"yeah why?..frågade hon
"Well...i bet you even can't get togheter with him then dump him on the prom" sa jag coh log
""you sure about? that..i think he already is in love with mee!" sa hon
"you know what Nath, Game on" sa hon coh jag log större och vi båda skakade händerna
"you have 2months to make him fall in love with you then BAM you gonna dump him, sa jag och vi alla började skratta men på nåt sätt hörde jag Des fejk-skratta...

Destiny's POV

"girls! i forgot to tell you, Jack -
"YOU MEAN THAT JACK?! skrek Zoe
"YESS!"
"but ye, i saw him with chloe yesterday at the party?"frågade Nahtalie och där skönk mitt ansikte..
"Well..he is kinda popular? soo yeah? sa Lucy
"true, but anyways-"
Vi pratade i minst 3timmar tills de var tvungen att gå
"don't forget the bet! sa Nathalie innan de hade gått
"don't worry! see ya at school tomorrow! hade jag svarat..

*Nästa morgon*

"Class, we have a new student" sa Mr Park när vi alla satte i klassen och det stog en kille med brunt håt brevid honom.
"Class this is Louis,Louis Tomlinson" sa han
"Hello!" sa han med en söt röst som tjejer skulle kunna falla för..

"he's soo cute! pep Lucy som satt brevid mig
"Say that louder...New Zeland didn't hear you! sa jag sarkastik
"Thanks Lucy, sa Louis och alla tittade konstigt på honom och Lucy skämdes rejält
"Well...i heard that you know Niall, am i right? forsatte Mr Park



"Thanks Lucy, sa han och jag kände hur mina kinder hettades upp och skämdes
"Nice job there, viskade Des och jag gjorde en ful grimas åt henne och min blick fastnade på Louis som fanns bakom Des huvud.
"Earth to Lucyyy! " sa Des och skakade på mig
"Huh...What? sa jag och förvirrandes och skakade på huvudet
"Mr Tomlinson saw that you stared at him ahahha! sa hon och jag hade lust att slå till henne..
"Lucy...take it easy...bad thoughts leads to bad choices...."

"Lucy you comming?" frågade Des efter lektionen
"yeah, sa jag och och packade ihop mina böcker och det rammlade en lapp ur min antecknigns bok

Heey! Lucy right?
im the boy you where staring at in class, Louis here's my number call me soo we can do something fun together eh? xLouisss  ps: you're cuteee <3

"shit....omggg!!!" 

"Hi, girls, sa jag när vi alla hade samlats vid våra skåp
"hello! svarade de och vi forsatta prata om killar som vanligt...

*Hemma* 

"Ska jag sms:a honom elr inte? ...elr guud tänk om han tror att jag inte gillar honom? okej..jag sms:ar honom" 


Vad tycks? och den kom ut ganska sent! sorry! kan man få 5+ kommentarer elr mer för nästa? jag räknar med er!  och vad sägs om att jag och Z skaffar en fb sida där vi kan upptadera när ett kap kommer ut? har alla facebook ?xIda

 


Kommentarer
Postat av: maja

Skitbraaaa! Längtar till nästaa och när kommeer z' s kap? Hälsa henne att jah älskar hennes novell!

2013-02-17 @ 23:21:29
Postat av: Frida

Jättebra!! Det skulle vara super om ni skaffar en fb sida!:)xxx

2013-02-17 @ 23:36:05
URL: http://Onedirecctionn.blogg.se
Postat av: onedirectionsnovell

Ja visst kan vi göra ett länkbyte! :)

2013-02-18 @ 09:01:28
URL: http://onedirectionsnovell.blogg.se
Postat av: Felicia

As bra!!!!!! ;) <3

2013-02-18 @ 19:01:30
Postat av: Louise

That was gooooood

2013-02-18 @ 19:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0