When you least expect it ~ Chapter 3

.

 

"Coming to the party later?" frågade Lucy i telefonen
"Maybe, you?" sa jag och ritade ner hjärtan på ett papper
"nahh? mom's gonna kill me if im coming home drunk agan haha" sa hon och skrattade
"oh,yeah i remember'd that time, you where sooo drunk!" sa jag och skrattade åt tanken
"don't even remind mee! sa hon och skrattade och jag och märkte att det var nån som slängde stenar upp mot mitt fönster.

"Lucy, i gotta hung up...im calling you later, bye" sa jag och la på och la ner mobilen och gick till mitt fönster och såg Niall stå där nere med en hoddie på sig och hade sina händer ner stoppade i sina fickor
"Niall?" frågade jag chokad
"yeah, have some time?" sa han
"are you a stalker?" frågade jag rätt ut och kan skrattade lite
"nope, im living across you're house...sa han och skrattade.
...Villket sött skratt han hade? vänta..jag borde itne tänka såå!...
"is it important?" frågade jag
"kind of?" sa han och log lite
"im comming down in a minut," sa jag coh stängde fönstret. jag satte på mig en t-shirt och ett par mjukisar och gick ner till ahllen och tog på mig mina converse och mötte Niall där ute och vänta.
"you're parents now that you're going out right? " frågade han lite nervöst och log lite
"My mum isen't home and my dad is dead...sa jag.."DESTINY! DU BERÄTTA NYSS FÖR NIALL ATT DIN PAPPA ÄR DÖD! DEN FÖRSTA PERSONEN, VAD ÄR DITT PROBLEM! SKÄRP DIG?!
"oh,,im soo sorry! sa han och vi började gå
"it's okey..you're the first person i told that to..so don't tell anyone about it? " sa jag och la mina armar i kors för att en vind kom imot mig och ajg började rysa.
"my secreat is safe with me! " sa han och höll pekfingret framför sin mun och jag började le
"what was the thing you wanted to tell me? " frågade jag
"it kinda wasen't a thing..i just wanted to talk to you..sa han
"that was really necessary.." sa jag och skrattade
"well yeahh? and you look beautiful" sa han och jag log och skakade på huvudet
"Niall,it's freezing..." sa jag och skakade lite när vi hade satt oss och vid en park vid gungorna
"here" sa han och gav mig hans hoddie
"don't be stupidd..you're gonna get a cold!" sa jag och puttade tillbaka hoddie:n till honom
"Im a guy..i think a can handle that! sa han och blinkade med ena ögat och ställde sig upp,han kom närmare mig och vi var bara några cemtimer ifrån varandra och helt plötsligt drog han hans hoddie över mig och han började skratta.
"Thanksss" sa jag sarkastisk och drog på mig hoddie:n nu när den redan var över mitt huvud.
ärligt talat trodde jag han skulle kyssa mig men....aa..

"Goodnight!" sa han när
"Night"..svarade jag och vinkade och gick in huset.

*Nästa dag, tjejerna är hos mig*

"Des" skrek Nathalie
"What?" frågade jag och gick in tillbaka in i mitt rum
-You have Niall as you're partner right? frågade hon
"nej! nej nej"......
"yeah,,,why?" frågade jag
"well...i bet you even can't get togheter with niall and then dumb him on the prom! sa hon
"you sure about? that..i think he already is in love with mee! sa jag men ångrade mig direkt efter.
"you know what Nath, Game on, sa jag och tog fram min hand, hon flinade stort och och vi skakade våra händer..
"Im sorry Niall..Really..."

 

SÅÅÅÅ! och jag är verkligen jätteeee ledsen att den kom idag och inte igår! hoppas ni gillade den och den nya designen :D besök hon som har gjort den oxå! www.bunnys.blogg.se  xIda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Designen är super snygg!
och kapitelet var bra!!!
Men stackars Niall!!!!! :'(

2013-02-16 @ 14:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0