Chapter 14 The kiss♥

 
 
Zayn öppnade dörren och gick in. Jag följde efter honom till vardagsrummet där alla killarna satt. Han gjorde hush  tecknet till mig och jag nickade och log
-BUHHH!!! skrek Zayn  och alla hoppade upp! Jag skrattade och tillslut hamna jag på golvet!
-Fuck u mate! sade Niall
-Why did u bring a girl? Frågade harry och jag låg fortfarande på golvet,de kund einte se mig eftersom soffan var i vägen
-Its not just a girl! svarade Zayn
Jag kände mina kinder blossa upp aww fan vad söt han är!
- Ehmm okay if u are a boy im sorry because u had long hair dont get offended! sa Niall
Båda jag och Zayn  garvade ihjäl oss!!
Äntligen kom killarna fram och såg mig
- MELANIE!!?
-yes! its me boys sa jag och ställde mig upp
-But how? Why? sade Liam
- what?
-How are u here dont u live in sweden ? svarade han mer specifikt den här gången
-Well im here to visit my aunt! svarade jag på hans fråga och lämnade ut pappa-delen
-Oh fun! Where is Perrie Zayn? frågade Lou
Zayn gick till  köket och ignorerade frågan
-Did i say something wrong? frågade Lou
-No ehrm im gonna let him self say it okay? sade jag och gick till köket och de andra följde med hack i häl
-What do u guys wanna do? frågade Zayn
- Well its pretty warm today why not chillin in the pool? frågade Harry
Alla hållde med
-And we can call Eleanor,Danielle and Perrie! Oh crap! seriöst killar!!!
-There is no Zerrie anymore..Sade zayn lågt men killarna hörde det ändå
-WHAT!? did u break up? frågade nån av de
-Ofc they did isnt that obvious!?
Lilo ringde deras flickvänner
-They are coming sade Liam
-Ehm guys om going home i dont got any bikini either! sade jag fort.
Anledning var ju att om Perrie kräkte ut sig det där imorse Vad skulle El och Dani säga nu?
-Mel stop it u are gonna stay! Viskade Zayn i mitt öra,Jag fick gåshud av det
Tjejerna hade kommit och de var väldigt trevliga mot mig! och Dani hade hämtat en extra bikini så nu satt vi alla i poolen och pratade.
Poolen var väldigt lyxig detsamma var huset! Jag mötte Zayns blick,han börja le detsamma gjorde jag
Han pekade mot hörnet och började simma dit. Jag började oxå simma dit
-What is it? frågade jag och viskade
-Nothing i just wanted to look at  you and your hot body a little bit closer! sade han charmigt.Jag rodnade
Fuck fuck fuck!! Han gillar inte dig! eller? han skulle ju aldrig då mysa med mig eller krama om mig när vi sov?
-Mel!? Mel?? helllo babe? sa Zayn och gjorde gester med händerna
-Babe? frågade jag
-Well i just...I just said something! svarade han och  nu var det hans tur att rodna! Jag skrattade
I dont mind u actually say that Mr.Malik
-U dont?  then lets call u babe! Oh shit jag hade tänkt högt!! Jag bröjade rodna ännu mer!
-Heyy sade han och tog brot mina händer från ansiktet,Han kom närmare och närmare  det var 1 cm mellan våra läppar men han stannade
-Just kiss me!  Han började le och gjorde exakt som jag sa,Han kysste mig! Zayn Malik kysste mig,killen som jag är kär i kysste mig!? Flera saker gick runt i mitt huvud emn jag släppte det och kysste honom tillbaks! SPARKLES EVERYWHERE! min mage hållde på och döö av all livlighet!
-I love u Melanie Matic  Jag vart chockad! Mig? Älskade han mig? Jag kollade upp.Han verkade dö inombords för att jag inte hade svarat
-I love u too  Zayn! svarade jag tillslut och kramade om han
-YAYAYAYA WIHUU! Vi vände oss om. De andra hade sett allt! Jag grävde ner mitt huvud i Zayns bröst och rodnade

YAY FINALLY!! U liked it? snälla kommentera!! ♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är as bra!! ;)

Svar: Tack:)
onedfanfic.webblogg.se

2013-02-04 @ 16:47:56
Postat av: Louise

Meeeer

2013-02-18 @ 19:01:11
Postat av: Inga-Linn

Det var jättebra!:)

2013-03-08 @ 14:15:58
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0