When you least expect it ~ Chapter 25





(Lyssna gärna till!) 

-Harry...please? Me and Niall is in the past, i love you...sa jag efter att ha suttit mig ordentligare på gräset
-Nelly- 
-Harry. please i beg you...i love you and only you, please belive me? sa jag och tog tag i hans händer och mina tårar började rinna.
han tog ett djupt andetag och drog bort sina händer....
-Nelly...började han
-and pleaseeee! don't hate Niall? 
-Nelly look at me, sa han och jag tittade upp, han torkade bort mina tårar och började le

-Why are you smiling? frågade jag
-im just thinking, svarade han
-About? 
-why i have a such a amazing girlfriend, sa han och log bredare och mina kinder blev röda
-awwwe, you blush! sa han och kramade om mig
-Harry, im Sorry for everything, i really am..forgive me, sa jag och kramade om honom hårt,
-i forgive you, sa han och det kom glädje tårar
-heyy, why are you cryinggg? frågade han
-im just happy, i love you,. sa jag och han närmade sig mina läppar
-I love you 2, sa han och tokade bort mina tårar och kysste mig på läpparna.



"vad tänkte jag på? kyssa henne? aa det skulle verkligen hjälpt?! är jag helt dum i huvudet? men ärligt...så saknade jag henne, hennes skratt,hennes kyssar, hennes kramar, allt. jag saknade allt. men det är försent nu..allt är försent, som de säger : "when you least expect it, the one you love is gone right in front off your eyes." 


Jag satt i köket och klockan var runt 12, då Dani kom in i köket och tittade på mig.

-Niall...-
-yeah i know, "What where you thinking of? kiss her?" sa jag innan hon hann säga nåt
-no, im not gonna say that but...Niall, you love her right? frågade Dani
-Dumb question, svarade jag
-yes or no? 
-yes,
-Niall, if you love something set it free, if it come's back to you, it yours if it dosen't it never was, im sorry but if you really love her? Let her be with Harry,, even if it hurts you, She's Happy and that what' you want right? 
-yeah, but not like that happy with someone else...sa jag coh suckade
-i know, but im not good at this okey, but listen to your heart? what does it say? frågade hon och gick ut från köket till vardagsrummet där alla satt.

"My heart? what is really want is Des to be Happy..even if it's not with me..., Hon hade nog rätt, om du älskar nåt låt den gå, om den kommer tillbaka är den din om inte? har den aldrig vart det. men det kändes inte rätt att bara låta henne gå sådär, och bara låta henne gå utan äns att jag har gett upp, men this is it. "The end" 


Kort, yez, men vad tyckte niii? var det rätt val av Des eller borde Niall typ ta tillbaka henne? KOMMENTERA! xIda




Kommentarer
Postat av: Frida

Jättebra slut!! Skulle blivit lika bra om det blev Niall istället, men då skulle det såra Harry!! Ni ska väl börja på en ny novell?! Hoppas det!! xx :D

Svar: Såklart det kommer en ny hahah! :D <3 xIda
onedfanfic.webblogg.se

2013-04-22 @ 21:56:16
URL: http://Nattstad.se/onedirecctionn.blogg
Postat av: Jolin

Som jag sagt innan jag gillade Niall mest, men det blev ett väldigt bra slut, älskar denna novell. Hoppas ni skriver mer snart!

Svar: tackk! och det har jag planerta iaf! :D
onedfanfic.webblogg.se

2013-04-24 @ 16:40:14
Postat av: Anonym

Rätt val såklart! Det sårade nian men jag tycker att dra och Harry passar bättre tillsammans! Sjukt bra som vanligt!!

2013-04-24 @ 21:49:39
Postat av: Anonym

Niall* Des*

2013-04-24 @ 21:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0