When you least expect it ~ Chapter 22






-We're homee! skrek jag coh gick in genom ytterdörren. med de andra bakom mig.
-heyyy! do u have the pizzaaaa? skrek han och kom mot mig
-yeahh, Liam have it, Niall you hugryy? frågade jag och gick mot vardagsrummet
-no...not really...svarade han
-heyy, what is it? frågade jag
-best you check twitter...before u really get mad. svarade han med ett hopplöst ansikte
-what do u mean?....frågade jag och drog upp mobilen från fickan, och kände att oron började växa i magen.

När jag hade tagir upp mobilen och gick in på twitter, var jag bombade med frågor, men de här frågorna var anorrlunda. 

"Destiny is a whore right @Harry_Styles"  "Your own Band-mate....omg..@Harry_Styles"  "Destiny is a cheater! @Harry_Styles" 

Trend

#Destiny + Niall = Real! 

#Destiny is a whore

#KillDestiny! 



-Niall what the fuck have you done! skrek jag och tittade upp mot honom
-Harry i can...-
-EXPLAIN!? or wait...on this pic you're kissing my gf!? WHYYY?
-Harry Take it easyy....sa Liam och kom mot mig
-no! i want him to explain this! skrek jag till och pekade på bilden som låg ute på twitter där Niall kysste Des's panna.
-we where jsut talking okeey?! she's like my sister! calm down! 
-Niall i swear to god if i see something like this agan, började jag coh gick fram till han 
-you gonna regret that you even was born. sa jag och tog tag i min jacka, satte snabbt på skorna. och smällde igen dörren.

@Harry_Styles

No Des is not a cheater! okey? just stop it already! 



kort yezz! men vill att ni ska veta att den bästa delen kommer imrogon! ;) xIda

Kommentarer
Postat av: Felicia

omg!!! detta gav liv i novellen (ta inte illa upp, för novellen har alltid varit bra!) jag måste få nästa del!! NUUUUUU!!! :D

Svar: haha tackk! den kommer snart :) xIda
onedfanfic.webblogg.se

2013-04-11 @ 19:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0