When you least expect it - Chapter 21





From: Louis the Tommo <3 
Check twitter...x 


Jag skyndade mig till dator och loggade snabbt in på twitter, och mina ögon gick direkt mot vad som trendade

#LeaveOurBoysAlone

#DestinyCheater! 

När jag gick in på #DestinyCheater! kom det upp massa bilder där Niall pussade Des på pannan och de log mot varandra inne i Milkshake city.

To: Louis the Tommo <3
This is bad....x 

From: Louis The Tommo <3 
Did u knew about this? x 

To: Louis The Tommo <3
No...she just said that she was going out...what should we do now? x

From: Louis The Tommo <3
Talk to Des when she get home...and i will talk to Niall? x 

To: Louis the Tommo <3 
Okey, love you, x 

From: Louis the Tommo <3 
i Love u 2! x




- Im homee! skrek jag och kom in för dörren, då jag såg Louis stå där och titta på mig.
-Where are the others? frågade jag och tittade konstigt

-Niall....Sit down.  sa han och jag satte mig ner på soffan
-Check twitter..... sa lou och jag drog upp mobilen och såg att fansen hade bombat mig med frågor. 

"Are you and Des together?!" What happend to Nathasha? ,  "Your Harrys bestfriend niall how could you?!" 

#LeaveOurBoysAlone!

#DestinyCheater! 

jag track på en av trenden och såg bilden från milkshake city där jag kramade om henne och pussade henne på pannan.

@NiallOfficial
Don't have the wrong idea, We're just friends! x #StopTheHate 

-That's not gonna help...you know that...sa Lou
-yeahh i know,...we where just talking..about..us. svarade jag lågt
-Us? frågade han
-yeah....u know,about when we where together..
-oh,,,,so you are friedns now? frågade han
-yeah...we are..but i think i still love her.....

-Don't you think Harry also do that? 
-but..she was mine...first. 
-you let her go...remember? frågade han
-yeah i know...but...

-Harry is going to find out this u know? 
-yeah...guess i have to explain..then? 
-i love both u and Harry, but think what's best for Des, i don't think she want to hurt any of you 2. 
-yeah....Des has always been lite that..

FLASHBACK!

-here, sa ajg coh gav henne en ask, 
-Niall....you didn't have to. sa hon och log
-but i wanted to..here...take it! sa jag coh hon tog imot den, coh när hon öppnade asken kom några av hennes tårar fram.
-don't cry...sa jag 
-it is Happy Tears, sa hon coh log
-do you like it? 
-you're kidding right? i love it! svarade hon och log
 -I love you. sa hon och drog mitt ansikte närmare hennes.
-i love you 2, svarade jag coh kysstes.

FLASHBACK END*


xIda


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Den är jätte bra försätt så du är jätte bra på dethär!!!!!!!!😄

2013-04-05 @ 01:40:20
Postat av: Kimberly

Neeej.. Harry Och Des skulle ju vara tsm? dom ska väl vara tsm? Sjukt bra annars!! meer

2013-04-06 @ 03:18:55
Postat av: Anonym

Neeej.. Harry Och Des skulle ju vara tsm? dom ska väl vara tsm? Sjukt bra annars!! meer

2013-04-06 @ 03:19:21
Postat av: Maja

Azz bra fortsätt så :)

2013-04-06 @ 10:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0