When you least expect it ~ Chapter 20





~En vecka senare ~

-That will be 12£ thanks! sa jag coh log mot killen framför mig,
-ehm...sa han och drog upp sin plånbok och tog fram pengarna
-here! sa han och ajg tog imot pengarna, han tog sin bricka och log mot mig och började gå
-You're - 
-Keep it! sa han och log ännu än gång. 

En vecka hade gått sen jag svimmade...allt var normalt mellan oss igen, Nathasha lika jobbig som vanligt, El och Dani lika trevliga och snälla, killarna var upptagna mer för tiden eftersom de jobbar på sitt nya album och efter albumet ska de ut på Tour, det stör mig kanske lite att vara borta från Harry i hela 5 månader men det är han jobb, och så kommer vi till Niall...första killen som jag verkligen älskade som jag fortfarande gör men jag har den här känslan att det kanske är tags att släppa taget...om ni vet vad jag menar?  men fortfarande känns det som om att han fortfarande har kvar hans känslor för mig..en tjej känner allt sånt...

DING DING! 

-HEEYY DES! skrek nån och jag vaknade ur min tänkande och såg killarna, Nathasha (gud...tar den här tjejen aldrig paus?....) och nån annan tjej som stog brevid Zayn, med rosa gulligt hår. 
-Sam, mind if i take a break? frågade ajg 
-nopee, sa hon och log, o tog över kassan
-thx, sa jag och log.

-heeyy! longg time noo see? sa jag och kramade om Lou
-not reallyy, it was just a feww days agoo, hahah
- i missed you guys sooo much! sa jag och kramade om alla de i en grupp-kram,

-heyy, sa Harry och kramade om mig ltie extra
-Hey, svarade jag coh han kysste mig på halsen

-that's enough! where's my Lucyy? sa Lou och tittade på mig
-in there i think? sa jag och pekade in i köket
-thankss! sa han och skuttade in till köket som ett litet barn. 

-Hey, im Destiny, but u can call me Des! sa jag och log
-heyy, im Perrie, Zayn's girlfriend! sa hon och vi skakade hand
-are you and Harry? frågade hon och innan jag äns hann svara, så svarade Harry åt mig.
-yeah, Des is my girlfriend, sa han och log stolt 


~~~

From: Niall. 18:13
Can you meet me outside the Milkshake city now? x 

To: Niall 
Sure, but why? x 

From: Niall
we have to talk. x 

Jag tog på mig conversen och sa ett snabbt hejdå till mamma och Lucy och gick snbba steg till Milkshake city, där mötte jag niall utanför och vi gick in och satte oss, beställde varsin milkshake och satt där tysta en stund.

-Ehm..
-Ehm.. sa vi båda samtidigt

-you first! sa jag 
-thanks....well...we need to talk...började han och jag nickade och började dricka på milkshaken utan att bryta våran ögonkontakt.

-im Sorry..
-For? frågade jag coh tittade på han
-that i didn't awnser you're text..or call's...or anything..im really sorry..is just that...i though that it was the best way, that if i lose contact with you...i would move on. sa han
-Congrats. It worked. sa jag och log lite stelt.
-For real?...no it didn't...you really hurt me..Des..but when we where together, i promised myself that i whould never ever hurt you, no matter what but i did...im sorry Des, i really am. 
-it's okey Niall...you have Nathasha and i have Harry now..we're friends right?  *Ouch* 
-yeah i guess so? sa han och vi båda ställde oss upp och kramade om varandra jag tittade upp och log, just då pussade han mig på pannan, och då kände jag att nån tog en bild på oss. 


SOOOOO! i back! :D har saknat errr tror ni jag förtjänar 5+ KOMMENTARER till nästa kap?  xIda 
Pss: titta in min privata blogg oxå? www.Idaquachh.blogg.se 

Kommentarer
Postat av: Anonym

as bra!

2013-04-03 @ 21:24:20
Postat av: Anonym

Skit bra! Men Des kommer väl inte såra Harry? Jag tycker att dom borde vara tsm!!

2013-04-04 @ 01:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0