Chapter 19~ Let go

Det var dags att åka hem från resan o då menar jag inte till London utan till sverige.... Jag vill verkligen inte.Jag har inte ens pratat med min mamma o bror på månader! Men det fanns inget att göra vi alla satt redan i bilen,killarna skulle säga hejdå,El o Danii skulle åka till London igen. Alla var deprimerade och jag är nära att brista ut i gråt men försökte vara stark. Bilen stannade vi var framme! Vi klev ut ur bilen och blev mobbade av fans!!! Alla skrek o nån slog till mig på kinden. Det sved som fan  och tydligen Hade Harry sett det eftersom han gick fram tilll personen
- If u touch my sister one more time im gonna beat the shit out of u! Skrek han mot en kille of course 
Jag tackade Harry o lugnade ner honom tills vi var framme
-What happend!?  skrek nästan Zayn
-Nothin just got a slap
-Just a slap? Oh god sa han och krama om mig
Jag brast ut i gråt, Jag kunde inte lämna Zayn och det såg ut som om jag påverka alla andra för de släppte några tårar också...
-Dont do this, please dont cry it will be harder Mel sade Zayn o kysste mig på pannan
-Im s-sorry snyftade jag
-shhhhh
Flight to Sweden,Stockholm  leaves in 10 minutes, I repeat Flight to Sweden,Stockholm  leaves in 10 minutes
- Time to go~viskade jag och kysste Zayn långt o krama de andra sedan gick jag. Jag vågade inte kolla bak men jag hörde Harry  säga its ok mate u will see her soon Vilket fick mig att gråta mer. Jag skulle inte träffa honom snart eftersom mamma ville att jag skulle va hemma och de inte hade semester förrens om 4 månader. Vi båda har fullt upp. Jag har skola och han sköter sitt jobb.
 
-MELANIE!!! skrek mamma och sprang fram till mig,Fy vad jag saknat dig!! Ge mig en kram
Vi kramades en lång stund men sedan märkte jag att min bror inte var här?
-Vart e han? sa jag stelt till mamma,hon blev tyst ett tag innan hon svara
-Jag har försökt med allting han går bara in i sitt rum hela dagen o kmr ut  när han äter och går inte till skolan! Hon skulle snart gråta så jag tog i mina bagage och gick mot bilen o ville hemmåt fort!
Bilresan vart awkward men jag lyssna på musik
-Välkommen tillbaks hem älskling! sade mamma när hon öppna dörren
Jag gick upp till mitt rum och packade upp allt. Jag skulle ner när jag passerade Liams sovrum, jag backa några steg och gick in utan att knacka och där stog min 12 åriga bror som alltid vart stark och grät med ett foto i handen. Jag gick fram till hnom men han backa det gjorde ont att min egen bror inte ringde mig eller berättade nåt för mig utan gömde allt undan och nu backa han ifrån mig?
- Hey... Länge sen började jag säga men han svarade inte
- Dylan? vrf pratar du inte med mig? Jag är din syster sa jag sårat
- BETE DIG SOM EN SYSTER DÅ! skrek han och grät
-Bete mig som en? Vad menar du  Dylan!!??
- PAPPA DÖR OCH GISSA VAD DU GÖR? JO DU BÖRJAR DEJTA NÅN JÄVLA STJÄRNA O LÄMNAR MIG O MAMMA HELT ENSAMMA!! MAMMA GRÅTER PÅ KVÄLLARNA JAG HAR INGEN ATT VÄNDA MIG TILL HELLER!? SÅ GÅ GÅ IGEN SOM DU GJORDE FÖRRA GÅNGEN!!
-VAD SNACKAR DU OM DYLAN! DU E MIN BROR FÖR I HLEVETE!! DU ÄR DEN SOM KMR FÖRST!
-D-du hade din chans att bevisa det men du stack.... Viskade han och grät
Jag sprang ut ur rummet sårad och sprang tillmamma
-ÄR DET SANT! SVEK JAG ER? VRF SA NI INGET MAMMA!??
- Melanie lugna ner dig!!
-Berätta sanningen snyftade jag BERÄTTA!
- Dylan och jag behövde dig men du behävde hitta dig själv...
-SNACKA INTE SKIT MAMMA? SÄG RÄTT UT ATT JAG ÄR EN USEL DOTTER OCH SYSTER!
Jag sprang ut och gick till den enda personen som inte var emot mig
- Melanie? sade Denize när jag öppna dörren
-H-hej sa jag
- Hej? Vi har inte sett varann på skit länge o allt du kan säga är hej? Vrf ringde du inte mig? sa hon tystare nu
-´Jag gjorde det så ofta som jag kunde grät jag
-Shh kom hit sa hon och krama om mig och sedan gick vi in
Jag berättade allt för henne och det slutade med att båda grät
-Glöm mina problem nu.. Har du nån pojkvän än sötnos?
-Well....
-OMG vi kan dubbeldejta! eller nej vad skulle snubben säga om han såg Zayn Malik? babblade jag på
- Oj förlåt men vad heter han!!!??? frågade jag
- Niiall...
-Wait what? Du o Niall? NÄR HÄNDE DET!?????? svarade jag förvirrande  
-Vi smsa o skypa och well HAN E SÅÅ SÖT O SNÄLLL!!!! Skrek hon nu!!
Vi dansa runt och efter ett tag så bestämmde vi att vi skulle kolla på film o jag skulle sova över
Jag skrev min kod på mobilen och smsade mamma kort
 
To: Momiiee 19:48
Sover över hos denize.
 
From Momiiee 19:50
Gumman kom hem imorn vi båda älskar dig<3<3
Jag fnös,
 
To momiiee 19:53
Inte vad jag hörde idag!  punkt hejdå.
 
Jag saknar pappa<3
och Zayn~

Och ett kap! /Z
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Stackars Melanie!! :(
Jättebra kapitel, längtar sjukt mycket till nästa!! :Dxxxx

2013-04-15 @ 20:53:03
URL: http://Nattstad.se/onedirecctionn.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0