kap 17

Dagarna har varit de segaste i mitt liv den här veckan,Men äntligen skulle Tiffany komma hem!!!!Just nu satt jag och väntade på henne på flygplatsen.Jag och hon hade pratat över telefon om vrf jag hade  flygit hem och hon hade berättat att svenska papparazzis hade jagat henne! själv har jag vart inne för det mesta men ibland kom det ju papz men vad förväntar ja mig jag är ihop med en megastjärna elr är vi ens ihop!Han ringer aldrig o har inte smsat ett shit azzå!
-DELLIÉ!!!
-TIFFAYY!!!skrek jag tillbaks  och vi fickmassa bitchblickar LoL
-såå lets ta en fika så kan vi berätta om våra holiday elr min xD sade tiff
-aa su- hann jag bara säga innan nån sade
-ehm exuse me are u Tiffany Lindqvist and Delliné Smith?sade en tjej runt 14 års åldern hon var riktig söt men sina nötbruna ögon  och fina lila slingor i håret!
-erhm...sade tiff och kollade på mig säkert lika förvånad som jag ..yes yes we are! sade hon tillslut!
 -OMG i have been 1Ds fan since x factor please i beg u can i get your autographs! sade hon med tårar i  ögonen!
-sweetie u dont have to cry ofc! but why our  autographs? sade jag och hon sade
-beacuse youre Harrys and Liams girlfriends and u make them happy!! Vi båda sade aww och gav henne varsin bild och auto!
-that was weird.....
-you dont say! sa jag  och vi gick in i ett café.Jag och Tiffany snacka om allt tills jag såg skärmen på tvn i cafét
-Dellie hallå vad kollar du på???? sedan kollade hon vart min blick gick till och hon stod  fastfrusen!
One Directions Harry Styles  has been in a car accident  apparently a paparazzi said to Harry: your shit! why do u have an girlfriend when you re not there for her! Harry did immediately drive away how fastest he could with tears in hes eyes and didnt stop at a red sign  and crashed into another car
-Tiff...Tiff..TIFFFF!!!! skrek  jag men hon svara inte hon stod helt stilla som e sten bara hennes tårar rörde sig! jag krama om henne och kollade på telefonen vilka flyg som gick till New York! och det gick en ikväll!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Soo another one....Z
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0