Chapter 34 move on.

 
 
Dellinés Persvektiv.
 
Kl var 2 ungefär och jag satt och tittade på tv och väntade på att Zayn skulle komma till mig för jag skulle honom lära honom hur man styr en Longboard, jag och Tiff kunde åka,jag minns hur vi träffades och det vi hade gemensamt var att vi båda kunde åka longboard.
"KNACK KNACK"
 
"måste vara Zayn" tänkte jag och log av tanken.
-Hello! sa jag och öppnade dörren
-U ready? frågade han 
-yep, svarade jag och räckte efter min longboard och tog på mig mina Lila converse som var slitna.
Han körde oss en bit till stranden  och parkerade på parkeringen på kullen och man behövde åka en bit till men jag tänkte lära Zayn åka ner för backen ner till stranden.
 
-Ok u ready?
-I think so.
-Ok so u just take your left foot and then u go. sa jag och visade honom hur man satte dit foten.
-sure..it's look simple soo yeah.
 
vi blev kvar en stund på kullen eftersom Zayn rammla varje gång han försökte och det ända jag gjorde var att skratta så att tårarna rann. men efter 1tim klarade han sig och tog sig ner för kullen.
nu satt vi i sanden och tittade på solnedgången tillsammans det var verkligen vackert.
 
-is Liam Happy with Adalia? sa jag och luta mig mot Zayns axel.
-i don't know i think sooo....u miss him don't u?
-Yeah kind of but if he is Happy then im happy..if u love someone u got to let them free right? frågade jag och tittade upp mot zayn.
-yeah that's true  but i don't think u are happy, u just think that u are happy but u aren't,there's always a little lie in "im Happy" u know.
- i gotta move on right? 
-i think so
-but zayn it's so hard when i live here and im always see him i just can't
- i know sweetheart but it's life...u gotta try right? he maybe have move'd on but if he has maybe it's yout turn?
-i love u zayn, thank u for being there for me! sa jag och pussade honom löst på kinde och kramade om honom.
-love u too sis! sa han och besvarade min kram
 
Tiffanys Persvektiv
-Mormor jag går ut en stund! med Cassandra o Denize vi ses snart skrek jag innan jag smällde igen dörren och tog bussen in till stan och så ser jag de stå där o väntade på mig brevid donut ståndet
 
-SHIT vad vi har saknat dig! sa de båda i mun på varandra och kramade om mig
-Chilla tjejer! jag är här nu va? haaha sa jag och log och kramade om de.
~en timme senare~
-ssåå vart ska vi nuu`? frågade Cassandra precis när vi hade kommit ur H&M
-ätu seriös? vi har gått runt i över en timme nuu kan vi inte fika elr nåt? klagade Denize
-visst ska vi till expresso house? frågade jag
-ok svarade de båda smatidigt.
~inne i expresso house~
-Ska ni ha nåt? jag bjuder det var juu ganska längese vi sågs juu hahah
-En cupcake och latte! tackkk såå mkt. ska denize
-En latte o en kladdkaka. sa cassandra o log.

Jag vet att den blev kort att den kom upp kanska sent men sry var upptagen hela dagen! puzz! xxIda♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: :D

meeeeeeer:D

2012-10-29 @ 16:22:32
Postat av: Vendela

Sv: Hej Ida!
Det spelar mig absolut ingen roll! Vad passar er bäst? c:
Kram!

Svar: båda? jag gör min nu iaf :) kram!
onedfanfic.webblogg.se

2012-10-29 @ 17:04:32
URL: http://directionery.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0