Kap. 40 Fights

 
Det var jävligt fullt här när vi kom in och det gjorde vi ganska snabbt för lixom hallå det är Zayn Malik och Louis Tomlinson! Perrie och Liam hade oxå följt med. Jag kollade på  de andra och pekade på baren, jag fick en nickning tillbaks
 
Kl var 1 på natten senast jag  kolla. Jag var full men var medveten om mycket. Jag såg Zayn och gick till honom han verkade helt borta!
-Zayn u have to take some fresh air! skrek jag för att överrösta musiken som dunkade
-Noo lets Dance!! Jag kollade på honom strängt men sedan skrattade jag for no reason
- Where is the others?
-I dont know? Soo Delliné i saw u do a body shot sade han och flina
-Yeah yeah its nothing new lets go out sedan gick vi ut! Luften var så  ..jaa vad ska man säga? Jag skrattade
-What are u laughing at? frågade Zayn och blinka flörtigt
-Nothing lets go to that bench over there sade jag och pekade mot bänken.Zayn följde lydigt med LOL
 -Im hungry! sade jag från ingenstans
- I know a way too fix that sade zayn och log
 
 
Perries persperktiv~~
Jag och Liam hade chillat hela tiden och jag drack lite
- Where are the others? frågade Liam
-Idont know? maybe outside?
- ok lets look!
 
När vi väl var ute så såg vi två personer sitta på en bänk
-Is that them? frågade jag
-I thinks so lets look! Ju närmare vi kom såg jag att det var de
-Im hungry! skrek Delliné från ingenstans
-I know a way to fix it! sade Zayn   Zayn kom närmare delline och till slut kysstes de! Hela jag brast itårar HUR KUNDE ZAYN?! HUR KUNDE DELLINÉ? HUR KUNDE DE?! Liam kollade på  mig man såg atthan hållde sina tårar! Zayn och Delliné kollade bakåt och såg oss
- Perrie! im sorry i didnt mean to do it!? skrek Delliné
-Shut up you! your slut! and you! skrek jag och gick fram till Zayn
-I hate u sade jag svagt och jag gav honom en fet  bitchslap
 Sedan gick jag med stora steg till bilen och Liam följde efter! Jag kan förstå hur det känns för honom oxå
 
Nästa dag
Dellinés persperktiv
Hela fucking resan e förstörd! Men det var ju fan inte mitt fel? både jago Zayn var fulla!! och jag önska att det inte hände men är jag verkligen en hora? som Perrie sa? Jag gick till toan och tvättade mitt ansikte Mina ögon var rödsvullna! Jag ner för att käka frukost
När jag var framme såg jag alla andra Perrie hade rödsvullna ögon precis som Zayn och jag jag tog mat oh satte mig
-Ehrm...what happend yesterday? frågade Harry
-I became a slut! sade jag och kollade på Harry och bytte inte ögonskontakt tills han tittade bort
Det var den värsta tystnaden jag har varit med om!
-She has right she became a slut! sade Perrie och reste sig upp!
-Well THEN we have something common u want Zayn for money! skrek jag rakt upp
-excuse me? a goldfinger? sorry im not! sade hon argt
- Well why did u break up with him inX FACTOR AND THEN WHEN HE IS FAMOUS GETTInG BACK TOGHETER WITH HIM?!!!!!  sade jag mer än dampig Tiff visste vad som skulle hände om det skulle bli värre så hon sade
- STOP IT! or SOMEONE is seriously gonna regrat that he/she did it! Nobody then i mean nobody have seen Delliné angry!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
woow much drama/ Z
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: :D

omg meeeeera :D

Svar: tackkk! xxIda<3
onedfanfic.webblogg.se

2012-11-08 @ 17:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0