Chapter 44

 

Emmas persvektiv (På flygplatset)
-Bye Niall...im gonna miss u soo much! sa jag och kramade honom ännu hårdare
-im gonna miss u too Em! i miss u already sa han med en sån där söt röst
-Em?
-mm? svarade jag och tittade in i hans is-blåa ögon
-i...Love...you.. sa han
-Niall....i love u 2 sa jag och böjade mig sakt ner till hans läppar.

Dellinés Persvektiv.
-i will be back as soon as u can say I love Liam promise! sa han och jag skarattade lätt
-i love you Liam! sa jag och kramade om honom
-hey! don't say it soo fast? sa han och kramade om mig
-u don't love meee? frågade jag och möttes hans ögon
-ofc i loveeeeee uuuu! svarade han och vi kysstes mjukt.
-paul are waiting best for u too go? sa jag när vi hade avslutat kramen
-i don't want toooo? sa han och lät som ett litet barn
-bby goo now? im gonna miss u! see ya soon huh? and by the way Tiff 's Birthday is tomorrow? send her a messege will u?
-yeah i will! love you-
-BOYS THE FANS ARE HERE SOON WE GOT TO GOO?! skrek paul
-byee! skrek jag när Liam och de andra hade börjat gåå till check-in:en och jag vinkade lätt till alla killarna.
När Liam o killarna hade ått såå långt att man inte kunde se de började några av mina tårar komma coh när jag vände mig om till Tiff såg man att hon hade tårar i ögonen och det såg de andra oxå så vi alla kramad om varandra i en gruppkram.
-Come on girls? the boys are comming home again! sa el! och vi alla tårkade våra tårar och gick ut ur Flygplatset.
-i've got a job to go to and perrie too so we 2 will catch u guys up later huh?
-yeah! se ya soon i guess! call when u guys are done byee?! sa jag
och jag,Tiff och Emma vinkade mot El o Perrie som skulle åt det andra hållet.
-soo shopping?! sa jag högt och tiff o em svarade "YES" samtidigt vi vinkade in en taxi som skulle köra in oss till stan.


kort jaa! men jag har bråttom nuuu! puzz! xxIda


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://diditforlove.blogg.se
http://diditforlove.blogg.se
http://diditforlove.blogg.se
http://diditforlove.blogg.se

Svar: ? :)
onedfanfic.webblogg.se

2012-11-16 @ 17:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0