You're Still the one ~ Chapter 6

~Nellys Persvektiv~
-Wow..that was soo good! sa jag och lutade mig tillbaka i stolen.
-well thanks! sa Eleaunor och log.
-Okey Movie-Timee!? frågade Louis och ställde sin tallrik i diskmaskinen
-Nelly`? frågade HArry och tittade på mig
-Yeah sure i don't have anything to do anyway. sa jag och log lite
-well Harry can you help me pick a movie so El and Nelly can talk a little. sa Louis och drog med HArry till vardagsrummet.
-What was that about? frågade jag Eleaunor men hon ryckte bara på axlaran och jag sj brydde mig inte så mycket så jag hjälpte till med att duka bort.

~Harrys Persvektiv.~
-Lou? what was that for? i ask him when he close my room door
-Hazza im saying this cause you are my friend okey? he said
-okey?...
-Go for her! she's perfect El likes her and i like her, he said
-to bad she got a boyfriend,they have been like together 1 year now and i don't want to destroyd everything for them.. i said anf look't down to my hands.
-Harry you 2 have been friend's for age's okey tell her what you feel and everything will be okey,i see how you have been look at her just please that you will think about it? he said

-yeah..i will,can we now pick a movie ?

~~Nellys Persvektiv ~ Nästa morgon~~
-hi Nelly sa HArry och öppnade ögonen
-how??..nevermind sa jag tyst och man hörde att han skrattade lite
-Wake up Harold! , i've done pancakes! sa jag och gick mot köket
-you have? sa Harry och ställde sig upp och gick bakom mig.
-yeah...my first time...enjoy! sa jag högt och satte mig vid bordet och han satte sig mitt i mot mig och började äta.
-Looks like someone is a wake sa jag och log när Charlie kom in till köket med tröga steg
-who? frågade Harry med pankakor i munnen och jag började skratta
-him sa jag och pekade på Charlie
-oh sa Harry när han hade sett vem jag menade men återgick snabbt till pankakorna igen
-Hii Charliee! sa jag med en bebis röst och tog upp honom i famnen och lekte lite med honom.
-What do you think El and Lou i doing? frågade jag och tittade på HArry som hade fått in sin sista bit
-well....i don't wanna know hahah thanks for letting me sleep here sa han och la ner tallriken i diskmakinen
-no problmes...and i have to go out with Charlie-
-yeah sure avbröt han mig
-you're fast hahah can you just let him eat and i will just go and change sa jag och gav honom hunden och han nickade.
När jag öppnade garderoben visste jag precis vad jag skulle ha på mig,snön hade smält men det var fortfarande ganska kallt så jag tog en tjoktröja och ett bar tajta jeans som jag älskar när jag var klar gick jag ut och där stog Harry som redan hade tagit på sig och Charlie som satt med koppel på.
-Done! sa HArry och log sitt söta leende


sååå kap 6! KOMMENTERA! xIda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0