You're Still the one ~ Chapter 3

Nellys Persvektiv
-Harry Wake up? sa jag och skakade på hans arm lite men den ända han gjorde var att mummla nåt och vände sig om igen.
Kvällen igår blev ganska lyckad,en sista middag med hans familj,Filmer,vi pratade och hade det roligt som vi brukade göra.Jag hade vaknat vid 9 tiden och bara suttit på Harrys säng och tittat på honom det ända jag tänkte på var hur Mycket jag skulle sakna honom.
-Harry? come on the clock is 10 and i must go like 12,come on! i want to spend the last 2hours with you! sa jag och skakade på honom i kanske 1minut?
-okey! okeyy im awake you know! sa han och jag mötte hans gröna ögon och han skarattade lätt.
-Good! sa jag o log ett stort leende -im hungry should we go down? forsatte jag
-yeah but wait! sa han och hoppde snabbt ur sängen och leta efter nåt i garderoben
-Got it! sa han och kom fram till mig med nåt bakom ryggen
-Harry you know that i don't like to get present huh? sa jag
-yeah but Remember the ring u wanted to buy But could not afford like a month ago?! sa han och och gav mig en liten ask
-Harry...i can't take it. U know that sa jag
-come on! it was you're Christmas present but now you're moving to London. sa han
-but i don't have anything for u sa jag lite tystare
-it's fine! just take this and eh..wait sa han och letade efter nåt i fickorna.
-and this sa han o gav mig ihop vikt papper -and don't open it til you are in the car okey? sa han o såg allvarligt ut. och jag nickade till svars och stoppade ner den i jeansen.
-Open it sa han och satte sig mitt i mot mig i sängen och jag tog försiktig bort rosetten och öppnade sakta asken och precis när jag hade insett vad det var så blev jag överlycklig! I asken låg en silver-ring med en stjärna på (som jag nog redan visste)
-Omg! thank u soo much sa jag och kramde om Harry
-well look inside sa han med ett leende.
och såklart lyssnade jag på honom och i den stog det "I love you 4ever and always x Harry" med en kurvig snyggt stil och nog fick jag tårar i ögonen såklart!
-Harry i love you to! sa jag och kramde om honom o pussade honom på kinden och när jag hade avslutad kramen lät Harrys Mage.
-you hungry`? sa jag o flinade
-hehe...yeah sa han o höll fram för magen
-then come on then! sa jag och drog upp honom från sängen och vi gick ner till köket där alla var sammlade och satt o åt fruksost.
~11:30~~
-Nelly do u have everything now? frågade pappa och stack in sitt huvud i mitt tomma rum där jag o Harry satt.
-Yeah sa jag tyst
-we're leaving in 30minutes sa han o stängde dörren.
"We're leaving in 30 minutes" ekade i mitt huvud flera gånger och mina tårar var påväg fram igen men jag höll de inne.
-Nelly? are u okey? frågade Harry
-no...im leaving Holmes Chapel and don't even know if im gonna meet u again Harry it's so hard to take this sa jag och tittade på mitt finger där jag hade ringen.
-Nelly listen,i don't know how u feel right know but i know One Thing we are gonna meet again okey? and everything is going to be fine sa han och jag tittade upp igen och log ett svagt leende mot honom.
-Nelly? i forgot to tell you but im going to audition in XFactor sa han
-Finally! you're voice are soo Beautiful! sa jag o log stolt mot honom
-Thanks sa han o log.
De sista 30 minuterna kändes som två korta sekunder,ena stunden låg jag på Harrys knä och andra stunden stog jag utanför vårt hus och skulle säga till Hejdå till Harry. (Kanske till o med för gått)
-Harry im gonna miss u so much! we have to keep in touch sa jag o krammde om honom
-yeah ofcourse! svarade han och höll om mig
-goodbye then? sa jag o avslutade krammen
-Not goodbye! se you soon, sa han o log
-Well See you soon Harold! sa jag o pussade honom på kinden lätt
-See u soon sa han o pussade mig på kinden.
-Nelly? and byee! Haryy se you soon sa pappa
-you know how my dad is. sa jag o log lite
-yeah goo now! See you soon! sa han och tvingade på sig ett leende (Man såg det)
-See you soon! sa jag och gick till bilen,öppnade dörren,satte mig och mina tårar börja komma sakt när jag såg hur Harry oxå började få tårar och när vi hade kört runt ett hörn kunde jag inte se honom mer.
men efter nån sekund kom jag på pappret HArry hade gett mig jag letade efter den och hittade den i bak-fickan, jag vecklade ut den och började läsa.


Dear Nelly
There was one thing i never told you about me,i was going to tell you but i was so scared of that i will ruin our friendship so i have hide this seactret for a long time now and now i've got the time to say it to you how i really feel about you. Nelly please don't be mad at me if i say this okey? Nelly i love you and by that i mean like more than a friend i always have and i wanted to tell you but i couldn't say it face to face.I Promise you that we will meet again but til that day don't forget that im always gonna love you 4ever and always,im never gonna forget you,and don't forget that im always you're bestFriend. xx You're Harold


När jag hade läst klart rann det tårar ner för kinden men jag torkade bort de snabbt så att pappa o mamma inte skulle märka mig jag vek ihop pappret och la den i fickan och satte på hörlurarna och det sista jag tänkte på var Harry.


Vad tycker ni dåå? kommentera kanske? elr gör som ni vill! ha det bra xIda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0