You're Still the one ~ Chapter 2

-oh i forgot to tell u..im moving to London Tomorrow,my dad stupid job sa jag så att han skulle slippa fråga vrf.
-oh...but then the ice-cream are free sa han o log stort
-no! im gonna pay for it come on Tommy! sa ajg och tog fram pengarna
-Nelly? how log have i know'n me? frågade han
-well almost whole my life sa jag
-then u know that im nog gonna take the money sa han och flinade
-okey then! but can i atleast get one last hug? im going to Lodon already tomorow so yeah
-sure come here! sa han och öppnade sina armar och jag gav honom en stor kram!
-promise me that u wil come and visit us yeah? frågade han när vi hade avslutad kramen
-yeah! ofcourse! sa jag
-Well We got to go byee Tommy! sa jag o Harry samtidigt.
-Byee Kidz! svarade han
-Well what do u say about the lake,before we go home? frågade Harry och Tittade på mig.
-Sure! svarde jag
-Beautifull huh? frågade Harry när vi hade suttit oss ner
-yeah like always! sa jag och lutade mot ett träd som stöd
Men helt plötsligt vände HArry sig om och tittade in i mina ögon och så började jag rodna.
-are u looking at me? frågade jag och vände mitt huvud om och försökte skaka bort den röda färgen på kinderna.
-noo? i was looking at a horse behind u? ofcourse i was looking at you silly! sa han och skrattade lätt
-Why`? frågade jag och mina kinder hade blivit mer rosa
-Cause you're Beautiful? sa han oc log sitt söta leende
-Don't lie....sa jag
-why should i? frågade han
-making me happy? frågade jag och log ett snett leende
-no it's beacuse i....eh...it was noting. sa han och vände sitt huvud och tittade på sjön igen.
-hey what is it? u can tell me everything right sa ajg och förslkte fånga hans blick emn han undvek hela tiden
-Harry come on! tell me what's wrong? sa jag igen
 
~Harrys Persvektiv~
"Damn it! why did i open my stupid mouth? Harry u can't tell her what u really feel!"

-It was noting. i said and hopefully she will believe me.
-Harry Come on? i can se that it is something. She Said and Smiled a crooked smile. (Sne Leende)
-it's just that im gonna miss u...i said a little quieter and Turned around and met her eyes
"i really feel bad for what did but i can't tell her,not yet"
-Harry im gonna miss you too! she said and hug'd me and and I answered her hug.
-well we should go now,the clock is already 6, i said and stood up
-sure she said and we both went back to my house.
 
"Well her last day in Holmes Chapel today and yeah we where going to spend the last night together to watch some Movies and talk and do things we always do when she sleeps over and hopefully i could tell her what i really feel about her before she moves to London, But like people says" If it's meant to be u two will find a way back together again"
 

Del tvååå! hahah kommenteraaa! såå får ni del 3 imorgon! och jag vet att den blev kort men aja ni fick nåt iaf! och nu fick ni i Harrys Persvektiv oxå och ursäkta den dåliga engelska jah har :D xIda
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

sv; Ja gärna!

Svar: gör länkbytet imorgon då! :)
onedfanfic.webblogg.se

2012-12-04 @ 20:26:28
URL: http://onedstorie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0