Chapter 7 PICTURES

-MELANIE WAKE UP!!!! Jag satte mig yrvaket upp! Jag kisade med ögonen för att se vem personen var men det var inte bara en utan flera
-WHAT? frågade jag surt..And stop looking at me im sure i look like a monkey!
-We all have tried to wake you up sade Lou
- Well now you have what do you guys want? frågade jag fortfarande surt
-Men fyfan Mel bara vakna!  vi ska dra och shoppa! sade Denize på svenska
-Shoppa!? Tänk om ja inte vill det?
-yes YOU are so get up and well fix you sade Denize. Jag gick till toan,borstade mitt hår,borstade mina tänder såklart och började sminka mig. Jag gick ut och såg alla på min säng eller ja för tillfället min och Denizes säng
-Eh...can you go out? sade jag
-Why? we have already seen the most! sade Harry och syftade på stranden! Well det borde han inte gjort för tjejerna ( inte Denize) Kollade på de med en argblick men inte så att vi direkt skulle se (lyckat)
-He didnt meant like that! sade Denize och fortsatte.. You know that day u came? well we were on the beach
-Can you go out now!? sade jag en gång till och som tur var gick de alla ut annars hade jag blivit väldigt irriterad
Jag tog på mig nåt fort och skyndade mig till de andra
-Lets go! sade jag och tog på mig skorna.Vi gick ut ur Hotellet och Denize tog ut hennes kamera som jag sa hon har en blogg
-Melanie look! sade hon och knäppte två gånger
-Lemme see! sade jag och sprang bort till henne
-Vilken snygging sade jag egoistiskt!.  De andra väntade
-Its not everyday your having a vacation soo ..sade jag och pekade på kameran.De nickade förstående
-Denize let me take a photo of you ! Hon gick bort till nån färgad mur? eller vad det var
( hon hade inte de där skorna)
-Nice sade jag kort och la undan kameran men tog upp den genast när jag såg över fina Italien uppe på ett berg vi hade gått till
-Guys let sit here and  look at the beautiful view! sade jag och de andra satte sig på marken
-Woow it rally beautiful sade Eleanor
-well not as beautiful as you sade Louis och kysste henne
-Awww! Jag och Denize kollad epå varann och jag ställde mig upp
-Babe your soo beautiful sade jag till denize och tog hennes hand så att hon ställde sig upp,Jag ställde mig på knä
-Denize Julia Blake do you wanna get a divorce? sade jag! Alla började skratta
- I... tought... u would... purpose! sade Niall som skrattade för fullt,Jag skrattade
-why would i? i already have and it was the biggest misstake in my life sade jag och flina
-Fuck you! Sade Denize.Vi började röra oss mot stan på vägen dit hade vi sett andra affärer och köpt saker  men nu ville jag vila (jag är ingen som tar promenader)
-Imma gonna take some pics! och jag klickade för fullt!
     
Den här dagen var lyckad!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TADA här får ni ett kapitel till
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0