Alwyas you Chapter 2 ~Italien~

Vi hade klivit av flyget och nu letade vi efter våra väskor
-DÄR! skrek Denize och pekade
Vi började springa så fort som vi kunde BANG Denize hade gått in i nån! När jag kollade bakåt såg jag Denize och en man som hållde sin hand på huvet Jag gjorde allt för att inte skratta!
- Are u ok miss? frågade mannen
-Yes i am im the one who ... well ran into you so im sorry
-Its okey sade han och hjälpte Denize att komma upp!
-PAUL!!  hörde man flera röster skrika
Och nu stod det 5 killar framför oss men inte vilka killar som helst!! Jag och Denize kolla storögt på varann.Vi lyssnade på deras musik men vi var inte direkt directioners men HALLÅ ÄNDÅ its ONE DIRECTION!
det var knäpptyst
- Ok it was really quiet here sade Louis
-Well its not everyday u have One direction infront of you! sade jag och lät mina blickar vandra
-Guys its chaos out there stay here! sade Paul
-MELANIE OUR BAGS!!skrek denize
-Oh shiiett where are.....THERE!! och åter igen sprang vi men denna gång  sprang vi ite in i nån.Vi tog våra väskor
och gick tillbaks till de
- not everyday you see two girls whos is screaming about their  bags in a airport sade  Harry och blinka.Jag log
-Wrll u better go your fans are waiting sade Denize
-yeah Byee nice to meet you! sade de och gick
-OMFG!! 1D FRAMFÖR OSS OCH P..P..PRATADE M..MED OSS!!
-AHH!!
.ok we have to calm the fucking down Denize och leta efter en taxi!
-Ok LETS GOO! och vi började leta efter en taxi. Efter 30 sekunders letande hittade vi en- chaffören la våra väskor där bak och vi satte oss
-where are you going sade han med en italiensk brytning 
-eehm...Idea hotell sade jag och log
.okey och han började köra
-Melanie?
-aa?
-Just nu hatar jag att va tjej! sade hon surt
-vrf? vi har ju värsta sexiiga bodyn haha
-För jag har Mens och då kmr jag inte kunna bada!!!
-Denize vi ska va här i två veckor! du kan bada sista veckan :P
-jaja
- We re here! Oj det måste va nära flygplatsen
-Vi tog våra bagage och betalade chaffören. Vi gick mot receptionen
-Hi we have booked a room here
-Whats your name? sade hon
-Melanie Matic. hon började knappa in lite saker i datorn
-Here is the key to room 545 its on the 7th floor  sade hon och gav oss 2 nycklar
-Thanks! vi åkte upp medihssen och letade efter rum 545
-Där är den sade Jag
-Kom igen skynda måste på toa!!
-jaja sade jag och öppnade dörren, Denize gick direkt till toan medans jag skulle "utforska" stället. Vardagsrummet var ganska fint well om man bortser från den orange färgen på soffan
Sedan gick jag till sovrummet so var fint den hade ett ställ oxå så man kunde äta madans man låg i sängen! men tycker synd om Denize som fr stå ut med mina sparkar när jag sover haha
SIst men inte minst så var det bara toan kvar och precis så kom Denize ut
- kolla in toan! jag ska kolla på resten
och  som hon sa jag jag in till badrummet aiitzz den hade både dusch och stort badkar + toa o handfat såklart!

Så där fick ni andra kapitlet hope u like it! och lite komentarerar kan man få? /Z

Kommentarer
Postat av: Sanna

Väldigt bra kapitel!
Om du är känslig för kritik så ta inte åt av det här.
Jag har lite svåt att läsa dina unika inlägg om du skriver utryck som: "re"(are)"vfr" "u" "ok" "oki" o.s.v.
Det är kanske bara jag som tycker så men jag ville i alla fall yttra mig om det.




Men beröm ska du ju också ha, såklart!
Du är en väldigt duktig "skrivare", din novell har en väldigt unik början. Eller, jag har i alla fall inte läst något liknande. Det är också väldigt bra att du skriver lite information om novellen!
(om du undrar så är jag inte en gamma suris som sitter hemme och kommenterar dina inlägg)

Svar: Ne ne jag gillar att få kritik då vet jag hur jag ska bättras och visst jag kmr sluta gö förkortningar :) Tack för berömmet oxå jag är en nybörjare elr vad man ska säga så jag är väldigt tacksam :) tack för komentaren
onedfanfic.webblogg.se

2012-12-06 @ 17:49:03
Postat av: Anonym

Meeer när kmr nästa?

Svar: Tack tror den kommer ikväll :)
onedfanfic.webblogg.se

2012-12-09 @ 21:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0