Chapter 18~~ Forgiven♥

 
- Heyy where are u?? You just left this morning  Hörde jag Eleanors ljusa stämma säga på mobilen
- Im shopping! haha sorry for not saying anything but it looked like u all needed some sleep! Lögn
-Haha okay me and the others will come where are u?
-Nooooo!!!! Hörde man killarna säga
-Well  im outside this mall called  Almeda Mall how long will it take?
-Around 10 minutes Bye  svarade hon och la på
Tillbaks till lögnen jag nyss sa, Jag ville vara ensam och vill fortfarande va det men jag kan inte va så kall
Jag har undrat hela natten över vad Louis sa, Var han på dåligt humör? Gillar han seriöst inte mig, har jag gjort nåt nåt mot honom?
TUUT TUUT  hörde jag och såg alla andra kliva ur bilen
-Hi babe sade Zayn när han hade kommit  fram till mig
- Hi sexy svarade jag och kysste han lååånnnnnggggttttt
-Aye! stoop it now!
Vi gick in i Forever 21 och jag såg en jätte söt topp!!! Jag sprang mot den och gick till omklädningsrummet
- Whatchuu think? frågade jag Zayn  
-There u are! u runned so fast and its beautiful..but sa han och kom närmare ..u  make everything beautiful
 men nu puuttade han in oss i det lilla omklädningrummet och börja kyssa min nacke
-Stop it Zayn! were in a shop viskade jag men jag njöt och det visste han
-GUYS WHERE ARE U!? ropade de andra
``Fuck`` muttrade Zayn och gick ut detsamma gjorde jag
- Lets go and eat sa Liam och vi började gå, Jag tog Zayn hand och viskade
- there is other occasions och blinkade, han bet sig i läppen vilket var väldigt sexigt
Vi alla satt och åt på mcdonalds och Lou började prata
- Mel can i talk to u??
- oh..Sure sa jag överraskat, de andra kollade på oss med frågetecken,
Vi gick till ett hörn
-Im sorry for what i said and u know me i would never do that but me and El had a fight then and yeah
i know it is another lame excuse but im sorry  bablade han på fort och kollade på mig med puppy eyes
Jag kramade hon honom
-Of course i forgive u Lou! your my brother from another mother sa jag  och och han skratta
Vi gick tillbaks till de andra och Zayn viskade vad han ville
- Nothin he just wanted to say sorry for something sa jag och log

Soo har inte skrivit på en vecka men det har vart tufft för mig men här får ni en tyvärr är den kort / Z
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0